اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1398 / کد مطلب: 13749 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


دشمن توان تغییر دیدگاه انقلابی مردم را ندارد


دشمن توان تغییر دیدگاه انقلابی مردم را ندارد
فرماندار ویژه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی در آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی خود به حدی از بالندگی و پیشرفت رسیده که دشمن توان تغییر دیدگاه و مواضع و آرمان‌های انقلابی آنها را ندارد.

احمد برادران روز شنبه در گلزار شهدای سبزوار با گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن افزود: با اینکه اهرم های فشار دشمن به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شده اما مردم و جوانان با صلابت بیشتر از همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
وی با اشاره به توطئه مداوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ادامه داد: دولت آمریکا در سال‌های اخیر با اهرم جنگ اقتصادی و رسانه‌ای در پی تغییر باور و بینش جوانان بوده که بصیرت و پیوند عمیق مردم با آرمان‌های انقلاب توطئه آنها را نقش برآب کرده است.
وی گفت: ۱۲ بهمن ماه  سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی حکومت طاغوت در سرزمین ایران است که مردم با حضور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام (ره)  و رهبر فرزانه انقلاب پیمان بستند.
برادران، رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی را ایمان به خدا، پیروی از ولایت فقیه و انسجام ملی دانست و افزود: مادامی که این عوامل حفظ شود هیچ تهدیدی متوجه نظام جمهوری اسلامی نخواهد شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.