اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1398 / کد مطلب: 13744 / نظرات: 0

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی


ایمان، وحدت و رهبری محورهای پیروزی انقلاب اسلامی بود


ایمان وحدت و رهبری محورهای پیروزی انقلاب اسلامی بود مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به سرفصل‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب شامل معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، سبک زندگی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد اشاره و تاکید کرد: در دهه فجر هم زمان با تبیین دستاوردهای انقلاب و تاکید بر کیفی سازی برنامه‌ها و نیز تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه مسؤولان و رسانه ها قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، محمد مهرنیا با اشاره به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سال بهار انقلاب، اظهار کرد: ایمان، وحدت و رهبری محورهای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی افزود: زمانی که ملتی تصمیم می‌گیرد در راه خدا حرکت کند و هم‌زمان از دو عامل رهبری و وحدت بهره مند باشند، خداوند آنها را یاری می‌کند.

وی تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر مبنای قرآنی وتاریخی دارد، پس این رویداد بزرگ معنوی و سیاسی از سوی همه گروه‌ها و مردم گرامی داشته می‌شود.

این عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: دهه فجر سال جاری به سبب برنامه‌های گام دوم انقلاب و تقارن این ایام با اربعین شهادت سردار سلیمانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

مهرنیا با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصتی بی نظیر برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام، مسؤولان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها از تقارن اربعین شهادت سردار سلیمانی با دهه مبارک فجر جهت تقویت انسجام ملی و انتقال دستاوردها انقلاب به جوانان نهایت بهره را ببرند.

وی با اشاره به اینکه تقارن اربعین سردار سلیمانی با ایام پیروزی انقلاب امری الهی است، گفت: سردار شهید سلیمانی از ابتدای پیروزی انقلاب در خدمت امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب حرکت کرد و در این راه به فیض شهادت نائل آمد و با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه و وحدت کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت را بیشتر کرد.

مدیر مسوول نشریه ندای سربداران و پایگاه خبری سبزوار پیام ادامه داد: امروز به برکت نعمت ولایت و خون شهدا درخت انقلاب اسلامی آن قدر تنومند شده که نه تنها از تهدید، جنگ اقتصادی و روانی دشمن نمی‌هراسد بلکه به الگویی عملی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

مهرنیا به سرفصل‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب شامل معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، سبک زندگی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد اشاره و تاکید کرد: در دهه فجر هم زمان با تبیین دستاوردهای انقلاب و  تاکید بر کیفی سازی برنامه‌ها و نیز تبیین و تحلیل بیانیه  گام دوم انقلاب مورد توجه مسؤولان و رسانه ها قرار بگیرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.