اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 4 مرداد 1390 / کد مطلب: 137 / نظرات: 0


زمين لرزه در جغتاي و داورزن سبزوار خسارات سنگيني نداشته است


زمين لرزه در جغتاي و داورزن سبزوار خسارات سنگيني نداشته است   بر اساس گزارش هاي اوليه زلزله صبح سه شنبه در قسمت هايي از شهرستان جغتاي و بخش داورزن سبزوار ، هيچگونه تلفات جاني نداشته و تا كنون خسارات سنگيني از آن گزارش نشده است .
 
فرماندار جغتاي محل زلزله را بخش مركزي اين شهرستان و در 13 كيلومتري شهر جغتاي ذكر كرد و گفت: به علت سرعت وقوع زلزله ، به احتمال زياد زمين لرزه صبح امروز خسارات چنداني نداشته است.
'مهدي هنرور' مركزيت زلزله را در روستاهاي منطقه براكوه اين شهرستان شامل' اله آباد' ، 'كهنه' ، 'منيدر' ، 'محمديه' ، 'جاورتن' و 'شادمان' برشمرد و افزود: اين زلزله با شدت 4.9ريشتر ساعت 8.34 صبح به وقوع پيوست.
وي گفت: گروه هايي متشكل از هلال احمر ، شبكه بهداشت و درمان ، بنياد مسكن انقلاب اسلامي و همچنين دهياران مسير به منطقه اعزام شده اند كه تا كنون هيچ گزارشي از خسارت اعلام نشده است.
وي در عين حال افزود: خسارات احتمالي اين زمين لرزه متعاقبا اعلام خواهد شد.
بخشدار داورزن سبزوار هم در اين باره گفت: زمين لرزه صبح امروز در اين بخش تلفات جاني نداشت و فقط به منازل مسكوني روستاهاي نهالدان ، آبرود ، مور و علي آباد اين بخش خساراتي وارد كرد.
' عباس شم آبادي' از حضور هلال احمر در منطقه براي امداد رساني هم خبر دادو افزود : برآورد دقيق خسارات وارده در حال انجام است كه متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع :ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.