اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 دي 1398 / کد مطلب: 13694 / نظرات: 0


اجازه سو استفاده از شهادت فرزندمان را به دشمن نمی‌دهیم


اجازه سو استفاده از شهادت فرزندمان را به دشمن نمی‌دهیم پدر یکی از شهدای سانحه هواپیمایی خطوط اوکراین گفت: اجازه سوءاستفاده به دشمن از شهادت فرزندمان را نمی‌دهیم.

به گزارش بصیرسبزوار پدر شهید میلاد قاسمی صبح امروز در دیدار مسئولین سبزوار با خانواده این شهید حادثه هواپیما با بیان اینکه میلاد تنها فرزند من نبود و فرزند ملت ایران بود اظهار داشت: به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهیم که دشمنان و منافقین از شهادت فرزندمان سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فرزند ما هم مانند دیگر شهدایی است که تقدیم به این کشو شده، ادامه داد: شهیدان دیگر در دفاع از کشور و در جبهه‌ها به شهادت رسیدند و فرزند من نیز درراه مبارزه با علم جان خود را فدای کشور کرده است.

قاسمی با اشاره به اینکه دشمنی ترامپ با ملت ایران گریبان گیر این شهید هم شده بود تصریح کرد: میلاد در چند نوبت در یکی از دانشگاه‌های امریکا پذیرش‌ شده بود که قانون منع ورود ایرانی‌ها اجازه ورود وی به این کشور و ادامه تحصیل را نداد.

این پدر شهید به فرصت‌طلبی دشمنان برای ابراز دشمنی با کشور اشاره کرد و افزود: رابطه ما با دشمنان و کشورهای غربیه مشخص است و ما با آن‌ها هیچ کاری نداریم.

پدر شهید قاسمی با بیان اینکه کسب رتبه‌های مختلف در المپیاد ریاضی، رتبه برتر در کنکور سراسری و همچنین مقام استانی در مسابقات قرآنی ازجمله افتخارات این شهید بود تصریح کرد: مقام شهادت نیز به این رزومه افزوده‌شده است.

وی بابیان اینکه زبان بنده در تشکر از مردم و مسئولین در چند روز اخیر قاصر است تأکید کرد: مردم و مسئولین به‌گونه‌ای برخورد کرده‌اند که گویا فرزند خود را از دست‌داده‌اند.

 امام‌جمعه سبزوار در این دیدار با بیان اینکه این غم بزرگ و تلخی است ادامه داد: این موضوع سانحه تلخ گویا بر قلب همه خانواده ایران وارد شده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه تأکید کرد: ایران فرزندی از فرزندان خود را از دست‌داده و ما از خداوند می‌خواهیم که صبر خود را به ملت ایران و خانواده شهدای گران‌قدر عنایت کند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.