اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 دي 1398 / کد مطلب: 13669 / نظرات: 0


مردم سبزوار از انتقام سخت سپاه تشکر کردند


مردم سبزوار از انتقام سخت سپاه تشکر کردند مردم انقلابی سبزوار شامگاه چهارشنبه با اجتماع پرشور در خیابان بیهق این شهر به شکرانه آغاز انتقام سخت از آمریکای تروریست از پاسخ سپاه پاسداران تشکر کردند.

امام جمعه موقت سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: سردار شهید سلیمانی نماد مقاومت اسلامی بود که شهادت وی تقویت قدرت جبهه مقاومت و افول قدرتهای غربی در جهان اسلام را به همراه دارد.

حجت الاسلام شرفی افزود: سردار شهید سلیمانی سراسر عمر با برکت خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل سپری کرد و در طول عمر با برکت خود هسته های مقاومت اسلامی را شکل داد.

وی اضافه کرد: شکست داعش و گروههای تکفیری حاصل مجاهدت شهید سلیمانی و همرزمان وی در جبهه مقاومت بود.

امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به اقدام شجاعانه و هوشمندانه سپاه پاسداران افزود: خوشحالی مردم بیانگر این است که مردم،  پیرو خط امام(ره)، رهبری و گفتمان انقلاب و مقاومت هستند.

مردم انقلابی سبزوار در این اجتماع با سردادن شعارهای "انتقام انتقام، سپاه پاسداران تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل" از موشک باران پایگاه آمریکا در خاک عراق توسط سپاه پاسداران تشکر کردند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دیروز چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد، مهیب گزارش شده است.

ظریف بامداد چهارشنبه در توئیتی نوشت: ایران در دفاع از خود و طبق بند ۵۱ منشور سازمان ملل اقدامات متناسبی را انجام داده و تکمیل کرد و پایگاهی را هدف قرار داد که حمله‌ای مسلحانه و بزدلانه علیه شهروندان و مقام‌های ارشد ما از آنجا صورت گرفت. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.