اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 دي 1398 / کد مطلب: 13666 / نظرات: 0

یک فرمانده سپاه:


انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا می گیریم


انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا می گیریم  فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) ‌با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی رستاخیز دوباره ملت ایران پس از ۲۲ بهمن سال ۹۷ بودگفت: انتقام خون سیدالشهدای جبهه مقاومت را از آمریکا می گیریم.

سردار غلامرضا احمدی شامگاه سه شنبه در اجتماع بزرگ "نحن منتقمون" مردم سبزوار افزود: طی روزهای گذشته بر مبنای منابع موثق آمریکا برای جلوگیری از انتقام سخت از سوی جمهوری اسلامی ۱۶ قاصد برای مذاکره فرستاده است.

وی تصریح کرد: در یکی از این موارد از طریق وزیر خارجه قطر پیغام فرستادند که جمهوری اسلامی تعهد دهد از خون سردار مجاهد دست بردارند آنگاه تمامی تحریم ها برداشته می شود.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) ‌ تصریح کرد: پاسخ ملت و مسوولان جمهوری اسلامی در قبال پیشنهاد امریکایی ها شعار هیهات مناالذله است.

سردار احمدی افزود: رئیس جمهوری مفلوک و عاجز آمریکا اگر قدرت مصاف با جبهه مقاومت را می داشت آن روز که خاک عراق و سوریه از تصرف داعش آزاد شد باید در کنار دیوارهای حلب با سرداران جبهه مقاومت نبرد می کرد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) ‌ گفت: نحوه شهادت سردار  شهید سلیمانی نقطه ننگی بر پیشانی آمریکا و نشانه عجز و درماندگی آنها در مصاف با جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بوده است.

سردار احمدی با اشاره به ویژگی های اخلاقی سردار شهید سلیمانی ادامه داد: وی قهرمان آزادسازی جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و مقاومت یمن بود اما لحظه ای خود را در این پیروزیها سهیم ندانست و همه موفقیت ها را مرهون عنایت اهل بیت(ع) و ولایت فقیه می دانست.

وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی به خداوند و اهل بیت (ع)  اعتماد داشت و خود را سرسپرده بی چون و چرای اطاعت از ولایت فقیه می دانست.

او با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در آیین بزرگداشت و مراسم تشییع سردار سلیمانی تصریح کرد: تا همین مرحله ثمره خون شهید سلیمانی بازگشت انقلاب به روزهای اوج روحیه ایثار، فداکاری، آرمان خواهی و تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.