اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 آذر 1390 / کد مطلب: 1366 / نظرات: 0

یك مسوول :


مصرف فرآورده های نفتی منطقه سبزوار3/8 درصد كاهش یافت


مصرف فرآورده های نفتی منطقه سبزوار38 درصد كاهش یافت  سرپرست شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت : از ابتدای آغاز طرح هدفمند كردن یارانه ها مقدار 545 میلیون و 100 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی توسط این منطقه توزیع شد كه در مجموع مقدار 3/8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است . 
   
به گزارش  روابط عمومی شركت ملی پخش فرآرده های نفتی منطقه سبزوار، مهندس 'اسفندیار هندی'یاد آور شد: قانون هدفمند كردن یارانه ها یكی از محور های طرح تحول اقتصادی دولت بود كه در دولت هشتم در دستور كار قرار گرفت و در حال حاضر یك سال از اجرای این طرح عظیم اقتصادی كه یكی از آرزوهای مردم عزیز و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود می گذرد.

وی در مورد اجرای بخشنامه رییس جمهوری مبنی بر تشكیل ستاد عملیاتی هدفمند كردن یارانه ها در كلیه دستگاهها و به استناد دستور العمل های ابلاغی از جانب وزارت نفت مطالبی بیان كرد.

وی افزود: كاركنان شركت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه سبزوار با تشكیل ستاد اجرایی و گروههای عملیاتی ، اقداماتی را در مراحل قبل از اجرای قانون با محوریت آگاه سازی ، بستر سازی و اطلاع رسانی و با عنایت پروردگار كلیه مراحل را به نحو مطلوب سپری كردند.

وی گفت : در ساعت صفر روز 28 آبان ماه سال 89 همزمان با سراسر كشور ، این منطقه اكیپ های عملیاتی خود را به كلیه مجاری عرضه اعزام و همگام با دیگر سازمان های وزارت نفت عملیات اجرای قانون هدفمند كردن یارانه را آغاز كرد.

'هندی ' با تاكید بر مهم بودن نقش مردم در اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها از همراهی و متانت مردم شهرستانهای سبزوار ، بردسكن ، جوین و جغتای و خوشاب قدر دانی كرد.

سر پرست شركت ملی پخش فراورده های نفتی منطفه سبزوار گفت : مردم با همدلی، برنامه ریزی های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب كردند.

وی همچنین از همكاری ادارات و سازمانهای ذیربط در شهرستانهای مذكور كه در راستای اجرای قانون هدفمند سازی ، محیطی آرام و بدون هیچگونه تنش را فراهم نمودند، تشكر كرد.

این مسوول با اعلام آماری گفت : مقایسه آمار مصرف امسال و سال گذشته كاملا مشخص می كند كه مصرف سوخت برخی صنایع پرمصرف و كم بازده به شدت كم شده است و در نهایت مصرف كمتر سوخت علاوه بر فواید اقتصادی باعث بالا رفتن كیفیت هوا و حفظ محیط زیست و سلامت افراد جامعه شده است. ایرنا

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.