اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 دي 1398 / کد مطلب: 13648 / نظرات: 0


شهادت سردار سلیمانی هسته‌های مقاومت را تقویت می‌کند


شهادت سردار سلیمانی هسته‌های مقاومت را تقویت می‌کند نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سبزوار با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت این سردار بزرگ هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی و منطقه تقویت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی خداشاهی در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سبزوار افزود: سپاه پاسداران و بسیج مصم‌تر از گذشته هسته‌های مقاومت را در جهان اسلام شکل می‌دهند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در راه حق و اعتلای ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب به فیض شهادت رسید و راه این شهید پررهروتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین خداشاهی گفت: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش نشان حقانیت جمهوری اسلامی و ثابت بودن در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: اقدام جنایتکارانه آمریکایی‌ها بیانگر عصبانیت آنها بود و بدانند تاوان سختی در انتظار آنان است.

بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی مهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده‌کل قوای آن کشور صادر کرده بود.

حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی این اقدام تروریستی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده کادر مدیریت دیپلماتیک تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آمریکا به وی ابلاغ شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.