اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 3 دي 1398 / کد مطلب: 13613 / نظرات: 0

وزیر نیرو:


بارندگی سال زراعی جاری چهار درصد کاهش یافت


بارندگی سال زراعی جاری چهار درصد کاهش یافت وزیر نیرو گفت: میزان بارندگی در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

رضا اردکانیان  در مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی شهر ششتمد سبزوار افزود: با این حال این بارندگی‌ها نسبت به دوره آماری بلند مدت بیشتر بوده است.
وی ادامه داد: بارندگی‌های امسال در استان خراسان رضوی ۳۰ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت و کمتر از پارسال بوده است.
وزیر نیرو گفت: امیدواریم با گنجایش خوب مخازن سدها و مدیریت صحیح حداکثر بهره‌برداری از نزولات جوی انجام شود و ماه‌های آتی و تابستان سال آینده توام با آسایش و امنیت خاطر هموطنان از نظر آب و برق باشد.

وی همچنین با اشاره به پویش "هر هفته الف. ب. ایران" افزود: از ابتدای مهر ماه امسال ۸۶ طرح با سرمایه‌گذاری ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که این تعداد از آغاز این پویش تا پایان سال جاری در مجموع به ۲۲۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد.  
اردکانیان ادامه داد: امروز در استان خراسان رضوی ۱۳ طرح بزرگ آب، برق و فاضلاب با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی هموطنان دارد.
وزیر نیرو روز سه‌شنبه برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی سه طرح آب و فاضلاب شهرستان سبزوار و افتتاح طرح آب‌رسانی روستای "رباط جز" شهرستان خوشاب به غرب خراسان رضوی سفر کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.