اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 3 دي 1398 / کد مطلب: 13612 / نظرات: 0

با حضور وزیر نیرو


طرح آب‌رسانی به شهر «ششتمد» به بهره‌برداری رسید


طرح آب‌رسانی به شهر «ششتمد»  به بهره‌برداری رسید طرح آب‌رسانی به شهر «ششتمد» با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید
 طرح آب‌رسانی به شهر ششتمد سبزوار با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و با هزینه کرد ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در مراسم بهره بردای از این طرح گفت: این طرح آب‌رسانی از طرحهای مهم شرکت آب و فاضلاب سبزوار بود که از محل اعتبارات وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و اعتبارات استانی به ثمر نشست.
حسین ریاضی افزود: آب‌رسانی به شهر ششتمد به طول ۳۰ کیلومتر از روستای دارین (مبدا چاه آب) اجرا شد که برای آن ۴۱ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال آب و سه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرایی کردن طرح آب رسانی به ششتمد دو ایستگاه پمپاژ، محوطه سازی و حصارکشی به طول ۵۳۰ متر و  تثبیت بستر در مسیل ها به طول هزار و ۲۰۰  متر با سنگ و ملات هم اجرا شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با اشاره به این که با اجرای این طرح مشکل کیفیت و کمبود آب شرب ششتمد برطرف می شود گفت: برای تامین آب شرب این شهر یک حلقه چاه در روستای دارین بخش روداب به عمق ۱۸۰ متر با توان تولید ۲۰ لیتر آب شرب در ثانیه حفر شده است.
ریاضی افزود: همچنین در سفر امروز وزیر نیرو به شهرستان سبزوار شبکه های فاضلاب این شهر به طول ۱۵ کیلومتر به بهره برداری رسید و عملیات ساخت شبکه جمع آوری فاضلاب توحید شهر و منطقه کلاته سیفر این شهر هم آغاز شد که برای این طرحهای فاضلاب در مجموع ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

وزیر نیرو روز سه شنبه برای بهره برداری و کلنگ زنی سه طرح صنعت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار و افتتاح طرح آب‌رسانی روستای "رباط جز" شهرستان خوشاب به غرب خراسان رضوی سفر کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.