اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 آذر 1398 / کد مطلب: 13593 / نظرات: 0


۱۴ پرونده تخلف تاکسی در سبزوار تشکیل شد


 معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین تاکنون ۱۴ پرونده تخلف تاکسی در ارتباط با افزایش خودسرانه کرایه در این شهر تشکیل شده است.

بهزاد ریواده افزود: از این تعداد تخلف ۱۱ مورد در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رسیدگی و اعمال قانون شده است.
وی ادامه داد: همچنین پرونده سه راننده تاکسی که تخلف گرانفروشی را تکرار کرده بودند برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
ریواده گفت: با اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، نظارت بر فعالیت تاکسی‌های سبزوار بیشتر شده و برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت، عملکرد تاکسی داران درون شهری، رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم، تاکسی تلفنی و سرویس مدارس از سوی بازرسان سازمان حمل و نقل بار و مسافر رصد می‌شود.
وی افزود: نرخ کرایه تاکسی در این شهر همان قیمت مصوب ابتدای سال جاری است و رانندگان حق دریافت هزینه اضافی از مسافران را ندارند.
ریواده ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را  از طریق شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۰ با اعلام کد تاکسی و نام آژانس به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام نمایند.
روزانه ۱۰۰ هزار مسافر درون شهری در سبزوار با هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی جا به‌جا می‌شوند که از این تعداد ۱۴۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.