اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 16 آذر 1398 / کد مطلب: 13559 / نظرات: 0


نمایشگاه موزه علوم‌ و فناوری ایران در دانشگاه حکیم سبزواری برپا شد


نمایشگاه موزه علوم‌ و فناوری ایران در دانشگاه حکیم سبزواری برپا شد نخستین نمایشگاه سیار موزه علوم‌ و فناوری ایران در خراسان رضوی همزمان با روز دانشجو با حضور مسوولان و دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری بر پا شد.

معاون نمایشگاهی موزه علوم و فناوری ایران روز شنبه در حاشیه راه‌اندازی موزه علوم‌ و فناوری در این دانشگاه گفت: گسترش عدالت آموزشی و توسعه علوم در بین شهروندان برخی از اهداف موزه علوم و فناوری از برگزاری این نمایشگاه های سیار در شهرهاست.
محمد اردلان افزود: برگزاری نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری به منظور آشنایی دانشگاهیان و علاقه مندان با تاریخ و سیر تحول علوم و فناوری ها و نمایش ابزار و اندیشه‌های دانشمندان گذشته در زمینه‌های علمی است.

معاون پژوهش و فناوی دانشگاه حکیم سبزواری هم گفت: این نمایشگاه جهت گسترش دانش، فناوری و آشنا کردن جوانان با تاریخ گذشته و فعالیت های علمی دانشمندان کشور بر پا شده است.
احمد فرزانه افزود: این رویداد، بستری برای ایجاد موزه علوم و فناوری در دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری تمامی نهادها و ارگان ها و  معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری است.

نمایشگاه سیار موزه علوم‌ و فناوری ایران از امروز به مدت سه روز در محل سایت نمایشگاهی دانشگاه حکیم سبزواری پذیرای دانشجویان و علاقه مندان است.
دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی و ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.