اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 آذر 1398 / کد مطلب: 13551 / نظرات: 0


۱۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در خراسان رضوی ارسال شد


۱۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در خراسان رضوی ارسال شد  دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی گفت: از مرداد ماه امسال تاکنون هزار و ۷۱۳ اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.

سید ناصر نعمتی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس aboozarfestival@ در سروش یا ایمیلaboozarfestival.kh@iran.ir تا پایان آذرماه به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی باید در یکی از محورهای عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ارسالی را در یکی از قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس،  گزارش تصویری و رادیویی، پادکست و آثار رادیویی، مستند، آثار نمایشی، موشن گرافی، انیمیشن، کاریکاتور و نشریات دانشجویی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی گفت: آثار ارسالی در دبیرخانه ثبت و پس از اتمام مهلت فراخوان در اختیار هیات انتخاب قرار می‌گیرد.

۲ هزار خبرنگار فعال در رسانه‌های این استان اشتغال دارند که ۶۰۰ نفر آنان در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده و ۱۵۰ نفر نیز از حمایت بیمه‌ای این وزارتخانه بهره‌مند هستند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.