اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 آبان 1398 / کد مطلب: 13462 / نظرات: 0


ایستگاه صلواتی در روستای مهر بر پا شد


ایستگاه صلواتی در روستای مهر بر پا شد  ایستگاه بزرگ صلواتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با امکان پذیرایی روزانه پنج هزار زائر در مسیر بازگشت زائران رضوی در روستای مهر شهرستان داورزن برپا شد.

مسئول این ایستگاه صلواتی گفت: این ایستگاه با نام "خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)" برای پانزدهمین سال پیاپی با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در مسیر بازگشت زائران دهه آخر صفر فعال شده است.
حسن مهری افزود: این ایستگاه صلواتی با همکاری خیران و نیروهای بسیجی در زمینی به وسعت حدود ۵۰ هزار مترمربع  در حاشیه جاده اصلی و در روستای مهر قرار دارد.
وی اظهار داشت: در این ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع روزانه پنج هزار وعده غذای گرم در ۲ نوبت، چای و انواع دمنوش بین زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توزیع می‌شود.
وی گفت: در این ایستگاه علاوه بر برپایی نمایشگاه بصیرت افزایی، تیم پزشکی نیز مستقر شده و ۲ غرفه کودک و کفاشی هم برای ارائه خدمت به زائران دایر شده است.  
ایستگاه صلواتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) روستای مهر داورزن تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری دایر است و از زائران و کاروان‌های زیارتی در مسیر بازگشت از حرم مطهر ثامن الحجج (ع) پذیرایی می‌کند.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.