اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آبان 1398 / کد مطلب: 13458 / نظرات: 0


ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت در روستای صدخرو برپا شد


ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت  در روستای صدخرو برپا شد  یک ایستگاه صلواتی با ظرفیت توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم بین زائران عبوری حرم مطهر امام رضا (ع) در روستای صدخرو شهرستان داورزن برپا شد.
 این ایستگاه با نام "جان نثاران ولایت" برای بیست و یکمین سال پیاپی با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر فعال شده است.
علی قاسمی کیا افزود: ایستگاه یاد شده با همکاری خیران و پایگاه مقاومت شهدای روستای صدخرو داورزن در زمینی به مساحت ۹۰ هزار مترمربع با ۱۶ غرفه آماده ارائه خدمات به زائران در روزهای پایانی ماه صفر است.
وی ادامه داد: در این ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم در دو نوبت، هر روز دمنوش، صبحانه و نان تازه نیز بین زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توزیع می شود.
مسئول ایستگاه صلواتی روستای صد خرو داورزن گفت: در این ایستگاه چهار هزار کتاب دعا بین زائران توزیع می شود و همچنین در حاشیه آن نمایشگاهی با استفاده از هنرهای تجسمی و به صورت ماکت از عصر عاشورا و میدان های هشت سال دفاع مقدس برای بازدید علاقهمندان دایر شده است.
قاسمی کیا افزود: طی این مدت یک پزشک عمومی و گروه دندانپزشکی در کانکسی با تجهیزات کامل حضور دارند و به صورت رایگان زائران را درمان کرده و نیز خدماتی شامل آپاراتی، مکانیکی، کارواش، آرایشگری، خیاطی و کفاشی نیز در این ایستگاه ارائه می شود.
ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت تا پایان روز یکشنبه ۲۸ صفر دایر است و از زائران و کاروان‌های زیارتی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) عبوری به سمت مشهد پذیرایی می کند.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.