اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 آبان 1398 / کد مطلب: 13452 / نظرات: 0


سه پایگاه امداد و نجات هلال احمر در سبزوار فعال شد


سه پایگاه امداد و نجات هلال احمر در سبزوار فعال شد همزمان با دهه پایانی ماه صفر سه پایگاه امداد و نجات جاده ای موقت هلال احمر در جاده سبزوار- نیشابور و شهرستان خوشاب راه اندازی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان این مطلب گفت: فعالیت این پایگاه‌های جاده ای از دو روز گذشته آغاز شده و تا پایان ماه صفر به زائران آستان حضرت امام رضا (ع) خدمات رسانی می کنند.
محمدعلی جباری افزود: این طرح با عنوان "طرح همسفران خورشید ۶" کار امدادرسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) را انجام می دهد.
وی ادامه داد: در این طرح ۵۰ نجاتگر، داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار به همراه سه دستگاه آمبولانس و امکانات خودرویی به زائران و کاروانهای پیاده مشهد الرضا (ع) خدمات ارائه می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: تمامی تجهیزات لازم برای برای خدمت در اجرای طرح همسفران خورشید به مسافران و زائران بارگاه  امام رضا (ع) فراهم است و همچنین داوطلبان هلال احمر علاوه بر خدمات درمانی، خدمات مشاوره ای و آموزشی هم به زائران ارائه می دهند.
هم اینک ۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای در محورهای ارتباطی شهرستان سبزوار فعال است و به زائران و مسافران خدمات ارائه می دهند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.