اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 شهريور 1398 / کد مطلب: 13407 / نظرات: 0


مرکز فوریتهای پزشکی سبزوار تقویت شد


مرکز فوریتهای پزشکی سبزوار تقویت شد   ناوگان و امکانات مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان سبزوار با افزایش سه دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز اورژانس تقویت شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار در همایش پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: سه دستگاه آمبولانس جدید اورژانس به ماموریتهای امداد جاده ای اختصاص یافتند.  
عباس کافی افزود: با توجه به افزایش آمار حوادث جاده ای در ماه شهریور تمامی کادر  عملیاتی، ستادی و آمبولانسهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به لحاظ جاده ای و هوایی آماده فعالیت است و در اسرع وقت به بیماران و مصدومان خدمات ارائه می کنند.  
وی ادامه داد: برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث جاده ای هماهنگی موثری بین مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و دیگر نهادها شامل پلیسهای راه و راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال احمر و اداره راهداری وجود دارد.  
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: در صورت وقوع حوادثی با بیش از ۱۰ مجروح جهت خدمات رسانی مطلوب بلافاصله  تیم بحران شهرستان تشکیل می شود. مطابق "آئین نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریتهای پزشکی" زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ ها کمتر از ۱۵ دقیقه است. هم اینک این زمان برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌ های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.

همایش پدافند غیرعامل با محور سایبری و هدف مصونسازی فضای سایبری و زیرساختهای آن در سبزوار برگزار شد.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌ کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.