اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 شهريور 1398 / کد مطلب: 13404 / نظرات: 0

فرماندار:


توزیع نادرست علت کمبود آرد در سبزوار بود


توزیع نادرست علت کمبود آرد در سبزوار بود  فرماندار ویژه سبزوار به کمبود آرد در تعدادی معدود از نانواییها این شهرستان اشاره و بیان کرد: این مشکل به طور جزیی به خاطر توزیع نادرست از سوی شرکت پخش کننده آرد رخ داده بود.

احمد برادران افزود: هم اینک مشکل کمبود جزیی آرد در شهرستان سبزوار به طور کامل برطرف و میزان آرد مورد نیاز نانوایان تامین شده است.   

وی ادامه داد: شرکت خلیج فارس در توزیع آرد تاخیرهایی داشت که سبب بروز مشکلاتی برای نانواییی های سبزوار به ویژه در مناطق روستایی شده بود.  
فرماندار سبزوار شرکت خلیج فارس را عامل توزیع آرد بین نانواییها در بیشتر مناطق کشور ذکر و بیان کرد: این شرکت ظرف ماههای گذشته رضایت مردم سبزوار را تامین نکرده بود لذا در قالب نشستهایی با مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی و همچنین سبزوار، طرحی ارائه شد تا توزیع آرد به صورت شهرستانی صورت گیرد.
وی گفت: شرکت تعاونی نانوایان شهرستان سبزوار با ۱۶۰ عضو در همین چارچوب تشکیل شد و در نشست مجمع عمومی این تعاونی ۱۲۸ نفر شرکت کردند.  
برادران افزود: با راه اندازی این شرکت تعاونی در سبزوار فرایند خرید گندم، حمل و توزیع آرد که در اختیار شرکت خلیج فارس بود از هفته های آتی به صورت شهرستانی انجام می شود.
وی گفت: امسال ۲۹ هزار تن گندم از کشتزارهای شهرستان سبزوار برداشت شد که نسبت به پارسال هشت هزار تن افزایش نشان می دهد. حجم خرید تضمینی محصول گندم نیز امسال ۳۰ درصد بیشتر از پارسال است.
مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است. ۷۸  هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۲۲۲ روستای این شهرستان سکونت دارند. ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.