اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مرداد 1398 / کد مطلب: 13378 / نظرات: 0

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی :


اعتماد مردم به انقلاب از بستر رسانه ها فراهم می شود


اعتماد مردم به انقلاب از بستر رسانه ها فراهم می شود   رسانه ها نقش اثرگذار در بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی دارند و اعتماد مردم به انقلاب از بستر رسانه ها فراهم می شود.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در مراسم تقدیر از فعالان رسانه سبزوار گفت: در شرایطی که دشمن در جنگ اقتصادی در پی القای یاس و ناامیدی است رسانه ها باید امید را در جامعه رواج دهند.
عباس محمدیان افزود: جنگ روانی و اقتصادی دشمن با هدف ناکارآمدی انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف در جامعه شکل گرفته که عبور از این شرایط نیازمند وحدت ملی و نقش آفرینی رسانه هاست.
وی اظهار داشت: پنهان کردن حقایق و جوسازی در شان خبرنگاران مسلمان نیست و خبرنگاران در کشورهای اسلامی نسبت به قلم خود مسئول هستند و در انتشار اخبار نه به سلایق فردی بلکه به رضایت پروردگار توجه دارند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در آخر سالجاری گفت: باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این عرصه از طریق رسانه ها فراهم شود.
محمدیان همچنین با اشاره به جایگاه  ویژه  رسانه ای سبزوار افزود: گستردگی رسانه ها در این شهرستان ظرفیتی برای توسعه است که باید از آن استفاده شود.
وی اظهار داشت: راه اندازی تعاونی های مصرف، تامین مسکن و شرایط تسهیل در امر ازدواج فعالان رسانه ای استان از برنامه های در دست پیگیری بسیج رسانه خراسان رضوی است.
قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران در شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن رسالت سنگینی بر عهده دارند.
یوسف امینی افزود: رسانه ها با بیان دستاوردهای  نظام و خدمات دولت در خنثی نمودن توطئه دشمنان موثر هستند.
وی با اشاره به طرح  مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: رسانه ها در گفتمان سازی این طرح نقش بی بدیل دارند و باید در تبیین و تحقق رهنموردهای مقام معظم رهبری در بیانیه  گام دوم انقلاب نیز پیشگام باشند.
مراسم روز خبرنگار در سبزوار به همت فرمانداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق اصناف این شهرستان برگزار و از فعالان رسانه قدردانی شد.

شهرستان سبزوار با  ۱۰۰ عضو بسیج  رسانه، ۱۷ نشریه محلی، ۱۰ سایت خبری و نمایندگی ۲۵ روزنامه و دفاتر صدا و سیما و خبرگزاریهای کشور از ظرفیت رسانه ای بسیار برخوردار است.

ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.