اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 مرداد 1398 / کد مطلب: 13356 / نظرات: 0


کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزوار تشکیل شد


کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزوار تشکیل شد  کارگروه رسانه و قلم با هدف هم افزایی رسانه ها در عرصه های مختلف در شورای شهر سبزوار تشکیل شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: کارکرد کارگروه رسانه و قلم  استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در توسعه شهری و ایجاد بستری برای  رشد رسانه ای است.
مسعود پسندیده افزود: ایجاد این کارگروه  در شورای شهر به معنای تولیت خبرنگاران و یا داشتن جنبه نظارتی و تکلیفی نیست و شورا از رسانه های شهرستان تنها انتظار کار کارشناسی دارد.
وی اضافه کرد: انتظار داریم از طریق کارگروه رسانه و قلم فضایی برای رونق رسانه ها فراهم شود  و رشد رسانه ای در شهرستان رخ دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: تاکنون دوره های آموزش حرفه ای خبرنگاری در شهرستان برگزار نشده است که پر کردن این خلا منجر به  افزایش سواد رسانه ای خواهد شد و وقایع خوبی برای شهر رقم می زند.
پسندیده افزود: رسانه ها  به عنوان چشم بینای جامعه با انتشار اخبار صحیح برای مردم، بیان واقعیت ها و انتقاد منصفانه در رفع مشکلات شهری موثر هستند.
وی با اشاره رویکرد شورای اسلامی شهر سبزوار  در بهره ‌گیری از ظرفیت نخبگان گفت: تاکنون نشست‌هایی با روسای دانشگاهها، مجمع مشورتی بانوان و جوانان، اتاق اصناف، هیات های ورزشی، تشکل‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و هنرمندان برگزار شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.