اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مرداد 1398 / کد مطلب: 13352 / نظرات: 0


۲۸ کتابخانه نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد


۲۸ کتابخانه نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد  ۲۸ کتابخانه نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد که تکمیل آنها به شش میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی  در بازدید از کتابخانه های شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: این طرحهای نیمه تمام کتابخانه ای استان پیشرفت اجرایی ۳۰ تا ۵۰ درصد دارد.
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با اشاره به اینکه ۲۱۳ کتابخانه در خراسان رضوی فعال است افزود: توسعه فضاهای کتابخوانی استان نیاز به جذب و مشارکت خیران دارد.
وی اضافه کرد: امسال برنامه نهاد کتابخانه های خراسان رضوی افزایش چهار شاخص عضویت، منابع، فضا و امانت کتاب و رسیدن به رتبه نخست کشور است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: برای ارتقای شاخص های کتابخانه ای و افزایش سرانه مطالعه علاوه بر مشارکت مردم و خیران از فضاهای کتابخانه های موجود در ارتش، دانشگاهها، موسسات و مراکز آموزش عالی و نهادهایی که فضای کتابخانه ای دارند بهره مند می شویم.
سبزیان با اشاره به احداث کتابخانه مرکزی شهر سبزوار افزود: این کتابخانه با پیگیری فرمانداری، نمایندگان مجلس و شهرداری این شهر در هفته ولایت کلنگ زنی می شود که با ساخت آن مشکل کمبود فضای کتابخانه این شهرستان تا حدود زیادی برطرف می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.