اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 تير 1398 / کد مطلب: 13337 / نظرات: 0


۱۸۲ هزار بیمار از خدمات تامین اجتماعی سبزوار بهره مند شدند


۱۸۲ هزار بیمار از خدمات تامین اجتماعی سبزوار بهره مند شدند  ۱۸۲ هزار و ۵۵۴ بیمار طی یک سال گذشته تا کنون از خدمات مراکز درمانی و پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی سبزوار بهره مند شدند.

رئیس پلی کلنیک تامین اجتماعی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات نوار قلب، دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و ویزیت پزشکان و مامایی بهره مند شدند.
دکتر امیر هوشنگ لوحی افزود: در مرکز درمانی تامین اجتماعی سبزوار خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، نوار قلب، تزریقات و پانسمان با حضور پزشکان عمومی به بیماران ارائه می شود.
وی اضافه کرد: راه اندازی بخش رادیولوژی و سونوگرافی با رایرنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اضافه کردن متخصص پاتولوژی در آزمایشگاه، انجام معاینات ادواری پرسنل و بیمه شدگان، تشکیل کمیسیونهای موارد خاص و خدمات نوین دندانپزشکی و فلوراید تراپی کودکان کمتر از ۱۲ سال هم در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلی کلنیک تامین اجتماعی سبزوار گفت: درمانگاه تامین اجتماعی سبزوار سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۰ با ارتقای به پلی کلنیک با ارائه خدمات تشخیصی درمانی شامل درمانگاه تخصصی ارتوپدی، پزشکی عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و نوار قلب در حال فعالیت است.
لوحی افزود: پلی کلنیک تامین اجتماعی سبزوار با چهار متخصص، شش پزشک عمومی، دو دندانپزشک، یک داروساز و ۳۳ پرسنل درمانی در مساحت سه هزار و ۵۸۰ متر مربع از هفت صبح تا هفت عصر به بیمه شدگان خدمات ارائه می دهد.
جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.