اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 تير 1398 / کد مطلب: 13334 / نظرات: 0


هزار کارگر بخش کشاورزی در جغتای بیمه شدند


هزار کارگر بخش کشاورزی در جغتای بیمه شدند - هزار نفر از کارگران کارگاه‌های کشاورزی شهرستان جغتای زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و از مزایای تامین اجتماعی بهره مند شدند.

رئیس تأمین اجتماعی سبزوار با بیان این مطلب گفت: بیمه کشاورزان از سال گذشته در این منطقه مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به شکوفایی بخش کشاورزی در جغتای، شعبه اقماری این شهرستان مکلف شده است با نظارت بازرسان اداره نسبت به پوشش بیمه ای کشاورزان واجد شرایط اقدام کند.
حمیدرضا امینیان افزود: برای زیر پوشش قرار دادن کشاورزان، صدور مجوز فعالیت توسط صنف کشاورزان و پروانه بهره‌برداری از سوی جهاد کشاورزی و فعالیت کارگاه لازم است.
وی ادامه داد: کشاورزان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی نیز مشمول کمک دولت هستند و می توانند از خدمات بازنشستگی و خدمات متنوع سازمان بهره مند شوند.
او اضافه کرد: جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.
جغتای دارای ۵۲ روستا با ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی است و ۹ هزار بهره بردار در بخشهای کشاورزی، باغداری و دامداری این شهرستان فعال هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.