اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 تير 1398 / کد مطلب: 13301 / نظرات: 0


۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مناطق روستایی کشور اختصاص یافت


۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مناطق روستایی کشور اختصاص یافت  امسال حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید به مناطق روستایی کشور اختصاص یافت که زمینه ۱۰۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد کرد.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در حاشیه بازدید از طرحهای اشتغالزایی سبزوار به خبرنگاران گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خرد از اولویت های امسال این صندوق است.

اصغر نورالله زاده افزود: مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک در مراکز شهری با هماهنگی و حمایت وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد می شوند.
وی اظهار داشت: سال گذشته با اجرای ۲۴ هزار طرح حمایتی در مناطق روستایی ۵۶ هزار فرضت شغلی ایجاد شد که امسال با ایجاد ظرفیت های جدید علاوه بر تثبیت اشتغال حدود ۱۰۰ هزار شغل جدید نیز ایجاد می شود.
وی گفت: صندوق کارآفرینی امید با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب و کارها از ظرفیت های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می کند.
رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار نیز گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی از محل سامانه کارا برای ۲۹ طرح پرداخت شده است.
قاسم کیقبادی افزود: سال گذشته نیز از اعتبارات این صندوق برای ۱۸۰ طرح اشتغال روستایی ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.