اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 تير 1398 / کد مطلب: 13298 / نظرات: 0


اولویت استانداری خراسان رضوی انتصاب مدیران تحولگرا در حوزه اقتصادی است


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: انتصاب مدیران تحولگرا، توجه به حوزه اقتصاد و رونق تولید از رویکردهای اولویتدار در برنامه های استاندار خراسان رضوی است.

حسن جعفری در مراسم معرفی فرماندار جدید شهرستان داورزن افزود: همچنین اولویت استانداری خراسان رضوی در حوزه امور اقتصادی تلاش بیشتر برای شتاب در اجرای بهینه "الگوی مثلث توسعه اقتصادی" به عنوان ابتکار شخص استاندار و گسترش آن در همه مناطق خراسان رضوی است.

علیرضا رزم حسینی پیش از حضور در سمت استاندار خراسان رضوی، در زمان تصدی استانداری کرمان طرحی موفق از توسعه را در قلعه گنج اجرا کرد که مورد توجه و تشویق رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت. وی با الگوگیری از تجربه موفق قلعه گنج 'طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی' را به عنوان برنامه عملیاتی خود در چارچوب تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی اعلام و در همین راستا با تقسیم استان به ۱۲ منطقه (بر مبنای شمار حوزه های انتخاباتی) اجرای آن را پیگیری کرده است.
وی ادامه داد: بر این اساس همه مدیران و مسئولان در خراسان رضوی موظف هستند با بسترسازی مناسب به منظور حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، موانع مبتلابه بخش تولید را رفع نموده و تسهیلات لازم را برای این مهم فراهم آورند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تعطیلی کارگاهها تولیدی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. در همین راستا می بایست رسیدگی به مشکلات معیشتی اصناف و کارگران با قدرت بیشتر در دستور کار مدیران قرار گیرد.
وی به جنگ روانی و اقتصادی دشمنان جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی می بایست برای خنثی نمودن طرحهای دشمنان، با حضور بیشتر و موثرتر در بین مردم اهتمام روزافزونی نسبت به رفع مشکلات جامعه داشته باشند
جعفری افزود: مدیران حوزه های ذیربط همچنین برای کنترل قیمتها و مبارزه با گرانفروشی حضور بیشتری در سطح بازار داشته و روند برخورد با متخلفان و گرانفروشان را تشدید کنند.
وی همچنین زیبنده خراسان رضوی نیست که در خصوص پدیده طلاق در میان استانهای کشور رتبه نخست را داشته و یا در امر ازدواج جوانان که سنتی حسنه است در سطوح پایین تر قرار گیرد. باید با تلاش همگانی و کمک افراد نیکوکار زمینه ازدواج آسان فراهم شود.
در این مراسم از خدمات علیرضا عبداللهی بید سرپرست فرمانداری تقدیر و حسین اسدالهی به عنوان فرماندار جدید داروزن معرفی شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.