اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 تير 1398 / کد مطلب: 13278 / نظرات: 0

سردار نظری:


فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است


فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه از ٣ سال گذشته در رابطه با طرح جدید پیشرفت و آبادانی فعالیت سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی آغاز شده است، گفت: فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادنی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.
 سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری در نشست خبری که به‌منظور تشریح اهداف  و فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان رضوی در مجموعه آیه‌های مشهد برگزار شد، گفت: اقدامات نظام اسلامی به‌عنوان مدیریت برنامه‌های زندگی مردم، با هدایت نظام مقدس و اصولی اسلامی بوده و یک نظام تعالی بخش محسوب می‌شود که با مدیریت زندگی عادی مردم در عرصه‌های مختلف نهادینه شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه از ٣ سال گذشته در رابطه با طرح جدید پیشرفت و آبادانی فعالیت سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی آغاز شده است، افزود: فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادنی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی تولید نرم‌افزاری است که جغرافیای محدودی را به عنوان نمونه انتخاب کرده، مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی اجرا شده، این نرم‌افزار به مسؤولان ارائه می‌شود.

سردار نظری درخصوص جزئیات گستره این نرم‌افزار بیان کرد: جغرافیای انتخابی دهستان است که در مرحله اول ٦ دهستان با ضریب محدودیت بالای ٧ و ٨ انتخاب و در ٥ گروه و محور این نرم‌افزار اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه محور‌های زیرساخت شامل اشتغال، تعلیم و تربیت، سلامت و فرهنگی هدف این نرم‌افزار است؛ ادامه داد: هدف اصلی ما بر روی اشتغال بوده که در نهایت به بعد فرهنگی ختم می‌شود، همچنین، این هدف از روستاها شروع شده و مبتنی بر خانوار که کانون فرهنگی هر منطقه است، تمرکز کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ما به زیرساخت‌های سنتی و قدیمی روستا ورود نمی‌کنیم، یادآور شد: باید در نظر داشت که روستا را نباید به سمت گردشگری و محور خدمات سوق داد. فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.