اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 آذر 1390 / کد مطلب: 1326 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب : آسیب پذیری و تحقیر آمریكا در جهان پیام های شكار پرنده آمریكایی است


ا مام جمعه خوشاب گفت : آسیب پذیری دشمن ،اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تحقیر آمریكا در جهان پیام های شكار پرنده آمریكایی توسط دلاورمردان غیور ایران اسلامی است .
  
 به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین 'رمضانعلی ثباتی مقدم ' در خطبه های باشكوه نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب، افزود: این حادثه آسیب پذیری، حقارت آمریكا و سر افرازی ایران اسلامی را در جهان نشان داد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش سالروزوحدت حوزه در دانشگاه و سالروز شهید مفتح اشاره كرد و گفت: وحدت حوزه در دانشگاه یعنی وحدت در هدف،هدف این است همه به سمت ایجاد یك جامعه اسلامی پیشرفته،مستقل با الگو قرار دادن امام راحل (ره) حركت نماییم .

خطیب جمعه خوشاب همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد بزرگ داشت نهم دی اشاره كرد و افزود:نهم دی 88 حادثه كوچكی نیست بلكه آن حركت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حركت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت: آن بزرگوار تا پایان عمر در هر فرصت و مناسبتی حادثه عظیم عاشورا و جنایات انجام شده در كربلا و پیا م سیدالشهدا (ع)به همگان انتقال داد.

وی در پایان به خروج نیروهای آمریكایی از عراق و جشن مردم برای خروج اشغالگران از این كشور اشاره كرد و گفت: بالاخره پس از سالها اشغال ،غارت ذخائر نفتی ،قتل ،ترور و جنایات دیگر آمریكایی ها خاك عراق را ترك كردند.

وی به ادعای اوباما اشاره كرد و اظهار داشت : اوباما گفت ما عراق را در حالی ترك كردیم كه كشوری مستقل ،قدرتمند با دولتی مردمی در آن بنیان گذاشتیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.