اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 آذر 1390 / کد مطلب: 1325 / نظرات: 1


امام جمعه جوین: قدرت دفاعی ایران باعث وحشت كاخ سفید شده است


 امام جمعه جوین گفت: قدرت دفاعی ایران در بخش سایبری و در جنگ الكترونیكی ،نه تنها غرب را به وحشت انداخت بلكه حیرت برخی كشورهای قدرتمند را نیز برانگیخت. 
  
به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور در خطبه نماز جمعه جوین افزود: سالم نشاندن هواپیما فوق مدرن جاسوسی آمریكا بر روی زمین چیزی نیست كه ساده از كنار آن گذشت.

وی به گفته یكی از افسران سازمان جاسوس آمریكا اشاره كرد و گفت: در این هواپیما رخنه سایبری شده است و ضریب امنیتی عظیم ما با مشكل بزرگی مواجه هست و با در اختیار گرفتن این هواپیما این فناوری از انحصار آمریكا خارج شد.

حجت الاسلام دلیری پور گفت: در اختیار گرفتن این هواپیما جاسوسی توسط نیروهای مسلح ایران یك شكست سیاسی ، نظامی ، اطلاعاتی و علمی برای آمریكا به شمار می رود.

وی افزود: درخواست آمریكایی برای بازگرداندن هواپیمای جاسوسی آنها یك درخواست غیر منطقی است زیرا این هواپیما به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران تجاوز كرده است.

وی همچنین به 27 آذر روز شهادت دكتر مفتح و روز وحدت و حوزه و دانشگاها اشاره كرد و افزود: اگر بخواهیم در یك كلمه به این سخن پاسخ دهیم این است كه در صورتی وحدت حاصل می شود كه حوزه و دانشگاه اعتقاد و هدف مشترك ارزشهای واحد باشد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.