اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1398 / کد مطلب: 13228 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:


تحریم های آمریکا در صادرات نفت ایران بی اثر است


تحریم های آمریکا در صادرات نفت ایران بی اثر است عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران مکانیزم و شیوه های مختلف برای فروش نفت خود دارد و تحریم های نفتی آمریکا نمی تواند خللی برای صادرات نفت ایران ایجاد کند.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: امروز جمهوری اسلامی از وابستگی به نفت و اقتصاد تک محصولی خارج شده و سنگ اندازی دشمن در این زمینه تاثیر گذشته را ندارد.
وی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران از نظر اقتصادی روی پای خود ایستاده و در بخش های معدنی، کشاورزی، صنعت و پتروشیمی خودکفا شده و کالاهای مختلف به دیگر کشورها صادر می کند.
وی گفت: با انقلاب ایران منافع استکبار در منطقه به مخاطره افتاده لذا آمریکا با اقداماتی مانند جنگ تحمیلی، تحریم، خروج از برجام، اعمال دوباره تحریم ها و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی در پی توقف مسیر توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف آمریکا از تحریم نفتی ایران، فشار اقتصادی و روانی در جامعه و نارضایتی مردم است اما ملت متوجه فریب دشمن شده است و این اقدامات تقویت وحدت مسئولان و مردم را در پی دارد.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.