اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 فروردين 1398 / کد مطلب: 13226 / نظرات: 0


توزیع ۷۰۰۰ پرس غذای گرم توسط موکب اوقاف خراسان رضوی در اهواز


توزیع ۷۰۰۰ پرس غذای گرم توسط موکب اوقاف خراسان رضوی در اهواز  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با حضور در موکب خراسان رضوی در اهواز گفت: روزانه ۷۰۰۰ پرس غذای گرم در این موکب پخته شده و بین سیل‌زدگان این شهرستان و در مناطق روستایی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار‌ با بیان اینکه در حال حاضر در مناطق سیل‌زده غرب کشور حضور دارد، گفت: اوقاف خراسان رضوی به‌عنوان یکی از ادارات معین کمک‌رسانی در خوزستان موکب خودش را در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی بر پا کرده و روزانه ۷۰۰۰ پرس غذای گرم در بین سیل زدگان توزیع می‌کند.
وی با اشاره به اینکه از محل موقوفات مرتبط شهرستان‌ سبزوار و کمک‌های خیرین ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری و ارسال شده، افزود: در کنار این کمک‌های نقدی کمک غیر نقدی نیز مانند پتو برای مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۳۵ نفر از افراد مختلف در این موکب در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، اضافه کرد: موکب اوقاف خراسان رضوی از هفته گذشته در منطقه حاضر شده و احتمالاً تا دو هفته دیگر با توجه به وضعیت و شرایط منطقه خدمت‌رسانی را ادامه خواهد داد.ایکنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.