اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 بهمن 1397 / کد مطلب: 13205 / نظرات: 0


یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سبزوار برگزار شد


یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سبزوار برگزار شد  نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سبزوار با حضور مسئولان، روحانیان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: استقلال، آزادی، امنیت و برقراری حکومت اسلامی ثمره انقلاب است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: دشمن با جنگ روانی رسانه ای در پی نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب در میان نسل جوان است.
تاکتیک دشمن استفاده از القائات رسانه ای است چنانکه یک دروغ بزرگ را در فضای مجازی و حقیقی تکرار می کنند تا به ذهن شنونده القا شود آن موضوع درست است.
وی گفت: تاکتیک دیگر دشمن تعمیم یک مشکل کوچک به کل کشور است. برای نمونه یک مورد فساد را فساد سیستمی جلوه می دهند و از آن برای تحریک مردم سوءاستفاده می کنند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود: شعار انقلاب اسلامی استقلال و آزادی است. قبل انقلاب شاه مهره آمریکا بود وسفیر آنها برای شاه تعیین تکلیف می کرد. شاه اجازه انتخاب نخست وزیرش را هم نداشت و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور در اختیار آمریکاییها بود و پول و سرمایه ایران را در دست داشتند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی را متهم می کنند که به گروههای مردمی نهضتهای اسلامی کمک می کند در حالی که ارتش وابسته در زمان شاه در کشورهای مختلف علیه ملتهای مظلوم بکار گرفته می شد. شاه پس ازعمری نوکری برای آمریکا زمان مرگش متوجه شد آن کشور قابل اعتماد نیست، حال برخی مدعی ارتباط با غرب برای رفع مشکلات کشور هستند که باید درس بگیرند.
او گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی بطور کامل در ایران محقق شده و امروز هیچ کشوری توان دخالت در امور جمهوری اسلامی را ندارد و ایران معادلات منطقه را رقم می زند.
فرمانده سپاه سبزوار افزود: آزادی شعار دیگر انقلاب بود. در گذشته شاه دیکتاتوری مطلق بود که برای همه تصمیم می گرفت.
وی همچنین با اشاره به دروغ تکرار شده دشمن که دین بین جوانان کمرنگ شده ادامه داد: جوانان بدانند قبل انقلاب دعوت به فحشا و فساد علنی بود اما امروز مراسم پرشور اعتکاف و شهدای مدافع حرم را داریم. همچنین به برکت انقلاب اسلامی پیشرفته ترین تجهیزات نظامی حاصل شده و موشکهای نقطه زن، پهپادها و قدرت دفاعی ایران خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده است.
19 نفر از مردم انقلابی سبزوار در مبارزات دوران انقلاب اسلامی در سال 57 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. این شهرستان هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.