اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1397 / کد مطلب: 13189 / نظرات: 0

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:


گفتمان عمومی در زمینه برجام و FATF باید اصلاح شود


گفتمان عمومی در زمینه برجام و FATF باید اصلاح شود  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این باور که پذیرش برجام و FATF کاهش مشکلات اقتصادی در کشور را به همراه دارد یک اشتباه است و این گفتمان عمومی باید اصلاح شود.

سعید جلیلی عصر جمعه در نشست فعالان فرهنگی شهرستان سبزوار افزود: در موضوع برجام همه آنچه از سوی ایران لازم بود انجام شد بطوریکه در گزارش آژانس بارها اعلام شده که ایران به تعهداتش پایبند بوده در شرایطی که آمریکا یک جانبه این توافق را نقض کرده است.
وی با بیان اینکه بهانه های دشمن تمام شدنی نیست، اظهار داشت: در مسئله انرژی هسته ای در صورتی که توان هسته ای کشور بیشتر شود دشمن نیز در موضع ضعف قرار می گیرد.
وی گفت: دشمن همواره با بهانه های مختلف در پی توقف مسیر توسعه انقلاب اسلامی بوده و فقط با حرکت رو به جلو و پیشرفت ها بهانه جویی دشمن کند می شود.
جلیلی افزود: انقلاب اسلامی حرکتی حق جویانه بود که دشمن با رفتار، گفتار و مواضع خود بارها دنبال بهانه ای برای تضعیف آن بوده است.
وی در باره تصویب قوانین مبارزه با پولشویی و تروریسم در مجلس نیز اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جمهوری اسلامی با مبارزه با پولشویی و تروریسم مخالفتی ندارد حتی در این زمینه پیشگام است اما باید صورت مسئله به خوبی تعریف شود.
در این نسشت نمایندگان 11 تشکل فرهنگی و دانشجویی سبزوار دیدگاههای خود را در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی کشور تشریح کردند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.