اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 بهمن 1397 / کد مطلب: 13185 / نظرات: 0

با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم


بدرقه اولین کاروان رسانه‌ای انقلاب خراسان رضوی


بدرقه اولین کاروان رسانه‌ای انقلاب خراسان رضوی
مراسم بدرقه اولین کاروان رسانه‌ای انقلاب خراسان رضوی با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم برگزار شد.

مراسم بدرقه اولین کاروان رسانه‌ای انقلاب خراسان رضوی با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم برگزار شد.

در این مراسم، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در کاروان رسانه مشکلات و دغدغه‌های مردم را انعکاس دهید و موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز نباید نادیده گرفته شود.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد با بیان اینکه ابتکار خوبی است که شما عزیزان به خرج دادید و از منظرهای مختلفی این ابتکار قابل تحسین بوده، ادامه داد: انقلاب ما برآمده از مردم است و نه قبل از پیروزی انقلاب و نه بعد از  انقلاب ما بدون حضور مردم در صحنه کوچک‌ترین پیروزی نداشتیم.

وی بیان کرد: تمام ثانیه‌های این انقلاب مدیون مردمی است که در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند از خانواده معظم شهدا بگیرید تا صنعت‌گران و کشاورزان و همه کسانی که در گوشه گوشه این مملکت همت کردند تا این انقلاب در عرصه‌های مختلف آباد شود و بتوانیم 40 سال در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب بایستیم.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با ابراز خرسندی نسبت به حضور اصحاب رسانه در میان مردم در قالب کاروان رسانه‌ای انقلاب، افزود: حتما مشکلات و دغدغه‌های مردم را بازگو کنید و در این موضوع نباید تعارف کرد.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: باید به کمک مدیران پاکدست، متدین و انقلابی بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و در گوشه گوشه انقلاب اسلامی مدیرانی هستند که پاک باخته و متدین و انقلابی شب و روز در حال خدمت به مردم هستند حتما باید آنها را شناسایی و معرفی کنید.

وی ادامه داد: اینکه کوتاهی‌ها و نواقص که ممکن از برخی از کسانی بر ای ارائه خدمت در جامعه حضور پیدا می‌کنند سر بزند که زیبنده این مردم نیستند که نباید آنها را هم نادیده گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد: امروزه انقلاب اسلامی و مردم ما هیچ تعارفی با خائن ندارند، ولی در عین حال مدیران خدوم، توانمند و متعهدی هم هستند که وظیفه ما است به عنوان کاروان صدای مردم حتما آنها را ببینیم و آنها را معرفی کنیم.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: آنچه که در 40 ساله انقلاب به‌دست آورده‌ایم به برکت اسلام و برکت اهل بیت(ع) و علی ابن موسی(ع) بوده و حرکت و همدلی که در آحاد مردم ما در دوران انقلاب اسلامی وجود داشته است.

 وی افزود: وظیفه همه ما این است که پیروزی‌ها و موفقیت‌هایی که به برکت اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف به‌دست آورده‌ایم را بتوانیم به خوبی تببین و معرفی کنیم.

معرفی دستاوردهای انقلاب به آحاد مردم

در ادامه این مراسم، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز گفت: اولین کاروان رسانه‌ای انقلاب با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب به آحاد مردم در شهرستان‌های این استان حضور پبدا می‌کنند.

عباس محمدیان افزود: این کاروان با حضور ۱۱ رسانه رسمی استان به شهرستان‌های خراسان رضوی عزیمت می‌کنند.

وی ادامه داد: این کاروان با همکاری بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مرکز صداو سیمای استان راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه آغاز حرکت این کاروان از مشهد به سمت کاشمر، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام، سبزوار، نیشابور، قوچان، درگز و کلات است و این سفر رسانه‌ای 10 روز به طول می‌انجامد، تصریح کرد: ۹۰ دستاورد انقلاب شناسایی شده که دوستان رسانه‌ای به این موضوعات اشراف دارند و از مسؤولان رفع مشکلات را پیگیری می‌کنند، همچنین، آنها بازدید میدانی از عملکرد مسؤولان دارند.

محمدیان اضافه کرد: خبرنگاران و عکاسان قرار است دغدغه‌های مردم را از مسؤولان پیگیری و در اولین تریبون 40 سالگی انقلاب به عنوان تریبون آزاد مطرح کنند.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.