اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 28 آبان 1397 / کد مطلب: 13141 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


بسیج جهان اسلام منادی وحدت مسلمانان است


بسیج جهان اسلام منادی وحدت مسلمانان است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار با اشاره به شکل گیری بسیج جهان اسلام گفت: بسیج مردمی در کشورهای اسلامی و منطقه به منادی وحدت و همدلی بین مسلمانان تبدیل شده است.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز دوشنبه در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت افزود: حزب الله لبنان نمونه ای موفق از بسیج جهانی است که به کمک مسلمان شیعه و سنی در لبنان و سوریه شتافته و با نثار جان خود امنیت آنها را تامین کرده است.
وی اظهار داشت: گروههای انصار الله، حشد الشعبی، فاطمیون و زینبیون از دیگر شاخه های بسیج جهانی هستند که امروز نقش تعیین کننده در معادلات قدرت منطقه دارند.
وی همچنین با اشاره به حملات روزهای گذشته صهیونیست ها و پاسخ کوبنده حماس گفت: این تفکر بسیج است که گروه کوچکی به اسم حماس کابینه رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد.
فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به نقش موثر بسیج در تحولات انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیج کارکرد سیاسی داشته و هرزمان که سیاست های نظام جمهوری اسلامی در خطر باشد وارد میدان می شود.
سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: روشنگری، مطالبه گری، استقلال کشور، عزت، کرامت و پشتیبانی از محرومان از ویژگی های بارز بسیج است.
وی اظهار داشت: بسیج آیات آسمانی جهاد در قرآن است که روی زمین تجلی یافته است.
وی گفت: ملت ایران با تفکر بسیجی گزینه های روی میز دشمن را به زباله دان تاریخ می فرستد و همچنین با این تفکر پویا در جبهه اقتصادی نیز دشمن را وادار به شکست و تسلیم می کند.
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار افزود: در هفته بسیج 340 عنون برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.