اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 آبان 1397 / کد مطلب: 13137 / نظرات: 0


کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی جزء 5 نامزد برتر کشور در جشنواره مالک اشتر سپاه


کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی جزء 5 نامزد برتر کشور در جشنواره مالک اشتر سپاه
مدیر بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در شهرستان سبزوار پس از راهیابی به جشنواره مالک اشتر، جزء 5 نامزد برتر این رقابت کشوری قرار گرفته است.
 
عباس محمدیان در گفتگو با خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه افزود: جشنواره مالک اشتر یک جشنواره تشکیلاتی مربوط به درون سپاه است و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به مدیریت محمد مهرنیا پس از کسب عنوان برترین کانون استان خراسان رضوی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافته است.
 
 وی همچنین گفت: در طول 5 دوره برگزاری جشنواره مالک اشتر این نخستین دوره است که نماینده ای از استان خراسان رضوی به مرحله کشوری این جشنواره راه می یابد.
 
محمدیان در ادامه اظهار داشت: جریان سازی رسانه ای در حوزه تخصص رسانه ها، محبوبیت در بین اهالی رسانه و جذب حداکثری آنان، وجهه مثبت عملکرد، اخلاق مداری، توانایی های مدیریتی بالا و ... برخی شاخص های برتر شدن کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سطح استان و راهیبای این کانون به مرحله کشوری جشنواره مالک اشتر است.
 
وی گفت: امسال به غیر از سبزوار از استان خراسان رضوی کانون های بسیج رسانه از استان های گیلان، البرز، تهران و اصفهان نیز دیگر نامزدهای نهایی جشنواره مالک اشتر هستند.
 
وی همچنین بیان کرد: اسناد و مدارک سبزوار برای داوری در جشنواره مالک اشتر کامل است و به احتمال زیاد نتایج این جشنواره در دهه فجر یا در 20 دی ماه همزمان با سالروز تاسیس بسیج رسانه اعلام خواهد شد.
 
گفتنی است کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در مردادماه 96 به مدیریت محمد مهرنیا یکی از خبرنگاران و مدیران پیشکسوت رسانه ای دیار سربداران در شهرستان سبزوار راه اندازی شد و شهرستان های غرب استان تحت پوشش این کانون هستند.
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.