اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 آذر 1390 / کد مطلب: 1307 / نظرات: 0


بزرگترین مرکز بهداشتی و درمانی غرب خراسان رضوی ، پذیرای عالی ترین مقام وزارت بهداشت


سایت محسنی /منطقه ی غرب خراسان رضوی در نخستین روزهای هفته ی آینده ، می رود که با میزبانی از عالیترین مقام وزارت بهداشت گام های موثر دیگری در زمینه ی رفع مشکلات و ارتقاء سطح امکانات و رفاه بهداشتی و درمانی خود بردارد. بنابراین اینک سبزواری ها، جوینی ها ، جغتایی ها ، خوشابی ها ، داورزنی ها ، ششتمدی ها و رودابی های عزیز که هریک به عنوان قطعه های مهم و ارزشمندی از پازل سرزمین پرافتخار سربداران هستند ، قطعاً باید با تنظیم درخواست های منطقی و ارائه ی آنها به وزیری که می آید تا از نزدیک پای سخنان مسئولین و مردم این منطقه بنشیند ، از لحاظ بهداشتی و درمانی آینده ای بهتر ، برای شهرستان های خود تضمین نمایند.

خاطر نشان می شود که به جزوزیر ورزش و جوانان که یک وزارت خانه ی تازه تأسیس می باشد ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، تنها وزیر باقی مانده از دولت نهم است که تا کنون به سبزوار سفر نکرده بود. و بقیه ی وزرای دولت نهم همه تا کنون یک یا حتی دو باربه منطقه ی سربداران سفر کرده اند.و البته اغلب این سفرهای وزرا به سبزوار به غیر از روال معمول سفرهای استانی رئیس جمهور و وزرای کابینه بوده است.

می دانیم که شهرستان سبزوار به خاطر برخورداری از دانشگاه با سابقه و به سرعت در حال گسترش علوم پزشکی و چندین بیمارستان و کلینیک پزشکی بزرگ و مجهز تحت پوشش این دانشگاه ، مدتی است تبدیل به مرکز بزرگ بهداشتی و درمانی غرب خراسان رضوی شده است. به طوری که علاوه بر مردم خود این شهر ، مردم شریف شهرستان های همسایه نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم ، خدمات بهداشتی و درمانی گوناگونی را از دیار سربداران دریافت می کنند.

همین باعث شده است هم اکنون سبزوار ، مشهد و گناباد که سه شهر دارای دانشگاه های بزرگ و با سابقه  علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی متعدد در خراسان رضوی هستند به ارتقاء سطح بهداشت و درمان کل استان یاری برسانند.

و اینک باید امیدواربود حضور خانم وزیری که پیش از این دیرآمدنش به سبزوار خبرساز شده بود گام موثر دیگری باشد در جهت تثبیت و ارتقاء این جایگاه با اهمیت سبزوار در خراسان رضوی.

پیش از این در تاریخ های ۸ آذر ، ۲۸ و ۲۱ آبان سال جاری درمورد جایگاه و وضعیت بهداشتی و درمانی سبزوار در استان خراسان رضوی که در سه سال اخیر به خصوص ارتقاء چشمگیری داشته است ، مطالب مفصلی را انتشار داده ایم که اینک در آرشیو خبرهای سایت موجوداست. آن دسته ازمخاطبان گرامی که موفق به خواندن مطالب مذکور نشده اند می توانند با کیلک روی آیکون خبر در قسمت بالای همین وبسایت به اخبارمذکور ونیز کلیه ی خبرهای آرشیو شده ی این تارنما تا کنون دسترسی پیدا کنند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.