اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1397 / کد مطلب: 13065 / نظرات: 0

رئیس سازمان بسیج رسانه ای خراسان رضوی:


مردمی بودن ستاد بازسازی عتبات عالیات باعث نفوذ این مجموعه در قلوب مردم شده است


مردمی بودن ستاد بازسازی عتبات عالیات باعث نفوذ این مجموعه در قلوب مردم شده است رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی: ستاد بازسازی عتبات عالیات یکی از کارهای غنی فرهنگی شیعه است که چندین سال است تاسیس شده و مردمی بودن فعالیت های این ستاد باعث شده که در قلوب مردم نفوذ کند و بدون ورود به حواشی، موفقیت های بزرگی داشته باشد.
    مردمی بودن ستاد بازسازی عتبات عالیات باعث نفوذ این مجموعه در قلوب مردم شده است

به گزارش بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان در دیداری با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار افزود: سازمان بسیج رسانه با استفاده از ظرفیت های رسانه های بومی، استانی و فرا استانی این آمادگی را دارد که بازویی برای ترویج این فرهنگ ناب باشد و انشاالله رسانه ها مسبب رشد و سرعت این حرکت خیرخواهانه در راستای بازسازی عتبات عالیات بشوند.
 
وی با بیان اینکه اگر از ظرفیت رسانه غفلت کنیم، یار خودی مان کمتر خواهد شد، افزود: اصل انقلاب بنایش بر جذب حداکثری است.
 
محمدیان با بیان اینکه هرجا که انقلاب احساس نیاز کند، بسیج ورود پیدا می کند، اظهار داشت: در عرصه رسانه ها نیز، بسیج احساس نیاز کرد و از سال 92 سازمان بسیج رسانه رسماً با حضور سردار نقدی افتتاح شد.
 
وی گفت: یکی از اهداف بلندی که سازمان بسیج رسانه دنبال می کند، تقویت جبهه رسانه ای طراز انقلاب است که با نگاه فراجناحی به آن پرداخته است، و در بحث هم افزایی جریان رسانه های طراز انقلاب دنبال این هدف هستیم که آن دسته از ظرفیت های انقلاب را که با بمباران رسانه های غربی کمتر دیده شده اند، رسانه های انقلاب بیشتر به این موضوعات بپردازند.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار نیز در این دیدار گفت: در شرایط فعلی فضای مجازی حرف اول را در دنیا می زند و جنگ جنگ رسانه ای است و دیگر مانند جنگ های نظامی نیست که تیر رها شود و هدف را با چشم ببینیم و در چنین شرایطی رسانه های انقلاب اگر با مدیریت جهادی عمل کنند، بسیار تأثیرگذارتر از گلوله ای خواهند بود، که از تفنگ ها خارج می شود.
 
علی اکبر دلبری افزود: مجموعه رسانه های انقلاب را از خودمان می دانیم و به دلیل تأثیرگذاریشان در سطح جامعه برایشان اهمیت قائلیم.
 
وی تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که سال گذشته اتفاق افتاد، تشکیل کانون بسیج رسانه غرب خراسان در سبزواربود که واقعا در این زمینه خلأ جدی احساس می شد.
 
دلبری با اشاره به تخطئه و تخریب هایی که در فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم از این کار صورت می گیرد، افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک مجموعه مردمی است و ما هیچ وقت غافل از رسانه ها نبودیم و تلاش کردیم که نذورات مردم را به طور مرتب اطلاع رسانی کنیم، زیرا بازگو کردن اینطور موضوعات مفید است و خوشبختانه مردم که محب اهل بیت هستند، همه هجمه هایی که در فضای مجازی اتفاق می افتد، باز هم نتوانسته، تاثیر آنچنانی بگذارد.
 
وی اظهار داشت: مردم سبزوار با وجود همه تخریب هایی که درفضای مجازی صورت می گیرد، سال گذشته 820 میلیون تومان کمک به بازسازی عتبات عالیات داشتند و در سال جاری هم در 4 ماهه اول سال مردم سبزوار حدود 60 گرم طلا برای بازسازی اعتباب مقدسه و قریب به 77 میلیون تومان هم کمک نقدی کرده اند.
 
وی با اشاره به وسعت بالای کار در ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: بدان جهت که بتوانیم این پیام را به همه مردم برسانیم، در شرایط فعلی اطلاع رسانی خیلی ضروری است و به همین خاطر، 15 ستاد فرعی در قشرهای مختلف ایجاد کرده ایم و دوستانی به عنوان خادم و همیار، کار جمع آوری نذورات مردمی را انجام می دهند و ما هم کراراً از خبرنگاران برای پوشش خبری دعوت کرده ایم.
 
وی افزود: اگر امروزه جنگ نرم و روانی و ایجاد اغتشاشات در دستور کار جبهه استکبار است، این موضوع مسئولیت جبهه های اطلاع رسانی و رسانه های داخلی را سنگین تر می کند و این عزیزان هستند که باید همانطور که رزمندگان ما به قلب دشمن حمله می کردند، چه در صدا و سیما و چه در دیگر رسانه ها و نیز در کانون های بسیج رسانه می توانند تاثیرگذار باشند و با تدابیر و ظرافت هایی که در بحث اطلاع رسانی موثر است، به قلب دشمن بتازند.
 
گفتنی است، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی روز چهارشنبه 10 مرداد به همراه مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی و تعدادی از اعضای شورای این کانون در محل دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوارحضور یافت و در این دیدار دو طرف به لزوم همکاری و بهره گیری از توان رسانه ها جهت تحقق اهداف خداپسندانه، ستاد بازسازی عتبات عالیات تأکید کردند.
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.