اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 آذر 1390 / کد مطلب: 1306 / نظرات: 0


حضور شهرستان سبزوار در نخستین سوگواره پرده خوانی استان خراسان رضوی


حضور شهرستان سبزوار در نخستین سوگواره پرده خوانی استان خراسان رضوی سایت ارشاد/مسئول انجمن هنرهای نمایشی سبزوار از حضور گروه هنری سفیر به سرپرستی حسن عنایت پور در نخستین سوگواره پرده خوانی در شهرستان تربت حیدریه خبر داد .

حسین غایبی با اعلام این خبر افزود : نخستین سوگواره پرده خوانی با حضور شهرستان های مشهد ، سبزوار ، کاشمر ، خلیل آباد ، خواف وتربت حیدریه به مدت سه روز در آذرماه در شهرستان تربت حیدریه برگزار گردید .

وی افزود : گروه هنری سفیر تا کنون در جشنواره های مختلف شرکت نموده اند و توانسته اند افتخارات زیادی را کسب نمایند که این بار نیز با اجرای پرده خوانی با عنوان ابوالاحرار قمر بنی هاشم نوشته حسن عنایت پور و کارگردانی آن را مصطفی عنایت پور به عهده داشت که آقایان محمد علی گودآسیایی ، رضا گودآسیایی ، علی گودآسیایی و عماد فخیم مرشد به عنوان بازیگر ایفای نقش داشتند و آقایان حسن روحی ، احسان طزرقی و علیرضا زارعی موسیقی این پرده خوانی را به عهده داشتند .

وی افزود : این سوگواره به صورت غیر رقابتی برگزار گردید و  در اختتامیه این سوگواره که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل تالار اندیشه تربت حیدریه برگزار شد از گروه هنری سفیر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تقدیر به عمل آمد .

گفتنی است در این مراسم مجید عسکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و حسین غایبی مسئول انجمن هنرهای نمایشی سبزوار شرکت داشتند .


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.