اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 7 مرداد 1397 / کد مطلب: 13059 / نظرات: 0

رئیس اداره پست سبزوار :


طرح «جی نف» در 98 ساختمان سبزوار اجرا شد


طرح «جی نف» در 98 ساختمان سبزوار اجرا شد رئیس اداره پست سبزوار گفت: طرح ملی «جی نف» جهت یکسان سازی نشانی ساکنان شهری در 98 درصد ساختمان‌های این شهر اجرایی شد.

علی شکوری پور اظهار کرد: دراجرای طرح «جی نف» از 140 هزار ساختمان شهری در سبزوار برداشت اطلاعات صورت گرفته و در یک ماه آینده این اطلاعات به‌طور کامل در سامانه ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «جی نف» از طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که برای هر ساختمان یک کد جغرافیایی اختصاصی در قالب یک نشان استاندارد اختصاص می‌یابد.

شکوری پور اجرای طرح ملی «جی نف» را زیر ساخت شهر هوشمند و دولت الکترونیک دانست و اظهار کرد: سهولت امور پستی، کاهش اتلاف وقت، هزینه‌ها و همچنین دسترسی سازمان‌ها به بانک اطلاعاتی پست محقق می‌شود.

رئیس اداره پست سبزوار با اشاره به اجرای طرح پلاک کوبی و یکسان سازی کدپستی عنوان کرد: با مصوبه شورای شهر تفاهم نامه‌ای بین اداره پست و شهرداری سبزوار منعقد و پیمانکار این طرح مشخص شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست در 40 هزار ساختمان محلات هدف و حاشیه شهر سبزوار پلاک کوبی استاندارد انجام که در صورت خروجی موفق در تمام سطح شهر اجرا می‌شود.

رئیس اداره پست سبزوار همچنین با اشاره به سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور (سیماک) گفت: این طرح در برخی استان‌های کشور اجرا شده و سبزوار از نخستین شهرهای استان در پی اجرا این طرح است و تاکنون کارگاه‌های آموزشی با حضور بخشداران و دهیاری‌ها برگزار شده است.

اداره پست شهرستان سبزوار دارای 36 دفتر شهری پیشخوان دولت و 80 دفتر آی.سی.تی روستایی است.ایسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.