اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 تير 1397 / کد مطلب: 13046 / نظرات: 0


کاروان «در مسیر بندگی» سبزوار به پله بیست و پنجم رسید


کاروان «در مسیر بندگی» سبزوار به پله بیست و پنجم رسید  کاروان در مسیر بندگی شهرستان سبزوار امسال در نبود یکی از بهترین یارانش به سمت مشهدالرضا (ع) حرکت کرد، زائری مومن که هرسال به عشق آقا و مراد خودش، پیاده برای پابوسی آن امام رئوف می‌رفت و در سال گذشته حاجتش را از امام رضا (ع) گرفت.
 کاروان در مسیر بندگی شهرستان سبزوار امسال در نبود یکی از بهترین یارانش که شانزده سال همدم و مونس‌شان بود حرکت کرد. جوانی پرشور و مومن که به عشق آقا و مراد خودش، پیاده برای پابوسی آن امام رئوف می‌رفت و در سال گذشته به گفته دوستانش در این کاروان حاجتش را که شهادت در راه خدا بود از امام رضا(ع) گرفت.
شهید مهدی موحدنیا، مدافع حرم حضرت زینب(س) و فرمانده یکی از گروه‌های لشکر فاطمیون بود که در آستانه سالگرد شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت سال ۹۶ در سوریه به شهادت رسید.
علیرضا قوی، مسئول کاروان پیاده «در مسیر بندگی » در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه این کاروان برای بیست‌ وپنجمین سال متوالی به سمت مشهدالرضا(ع) حرکت کرده است، گفت: در سال گذشته این کاروان یکی از عزیزترین افراد خودش را در سوریه از دست داد و در سال جاری به یاد آن شهید والا مقام حرکت کردیم.
وی با اشاره به اینکه در این کاروان ۴۵۰ نفری که عمدتاً نوجوان و جوانان حضور دارند، برنامه‌های فرهنگی متعددی اجرا خواهد شد، افزود: دیدار از خانواده‌های شهدای روستایی از جمله شهدای روستای شامکان و شرکت در یادواره شهید موحدنیا با حضور اعضای لشکر فاطمیون از دیزباد از برنامه‌های فرهنگی این کاروان است.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات فرهنگی که قصد داریم در بین مسیر انجام شود، تکمیل برخی از پروژه‌های گروه‌های جهادی است که فرصت به اتمام رساندن آن‌ها را نداشته‌اند.
مسئول کاروان پیاده«در مسیر بندگی» با تأکید بر اینکه این کاروان برای اولین بار در سال ۷۳ بعد از بمب گذاری در حرم رضوی در اربعین شهیدانش به سمت مشهدالرضا(ع) حرکت کرد، عنوان کرد: با طی مسیر سبزوار تا مشهد به صورت پیاده در مدت شش تا هفت روز این کاروان فرهنگی و زیارتی در سالروز میلاد حضرت رضا(ع) به مشهد خواهد رسید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.