اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 تير 1397 / کد مطلب: 13031 / نظرات: 0


خدمات دندانپزشکی در 22 دانشگاه کشور شبانه روزی است


 رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات درمانی دندانپزشکی در 22 دانشگاه علوم پزشکی و مرکز اورژانس سطح کشور به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

دکتر قاسم صادقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخشهای درمانی بیمارستان حشمتیه سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: در مواقع خاص و ایام تعطیلات نوروز نیز خدمات دندانپزشکی در 55 دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور ارائه می شود.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های اداره امور درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت افزایش خدمات درمانی دندانپزشکی به 50 مرکز شبانه روزی است که در صورت تامین نیرو و اعتبار لازم تا پایان امسال عملیاتی می شود.
رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت به خدمات جامعه هدف از بدو تولد تا 14 سالگی اشاره و بیان کرد: در مراکز خدمات بهداشت روستایی نیز خدمات دندانپزشکی برای کودکان تا 14 سال و مادران باردارو شیرده بدون فرانشیز انجام می شود.
وی گفت: در مراکز بهداشت شهری نیز خدمات داندانپزشکی شامل کشیدن دندان، جرمگیری و ترمیم به جامعه هدف با 10 درصد فرانشیز ارائه می شود.
دکتر صادقی افزود: اولویت اصلی اداره امور درمان دندانپزشکی احیای خدمات دندانپزشکی در بخش دولتی است تا زمینه ارائه خدمت با قیمت مناسب به افراد کم بضاعت مالی فراهم شود.
وی بر ضرروت راه اندازی مراکز خاص خدمات دندانپزشکی به بیماران خاص نیز تاکید و بیان کرد: حدود یک و نیم میلیون بیمار خاص در سطح کشور نیاز به خدمات دندانپزشکی ویژه دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.