اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 تير 1397 / کد مطلب: 13000 / نظرات: 0

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد


تغییر موقت ساعات کار ادارات و بانک‌ها در خراسان رضوی


تغییر موقت ساعات کار ادارات و بانک‌ها در خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اعلام تغییر ساعات کار بانک‌ها در استان گفت: ساعات کار تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی ، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی استان از ۱۹ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی‌رضا رشیدیان با اعلام تغییر ساعات کار بانک‌ها در استان گفت: ساعات کار تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی ، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی استان از ۱۹ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است.

استاندار خراسان رضوی افزود: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش فزاینده دمای هوا در اکثر نقاط استان به‌ویژه مناطق گرمسیر و بر مبنای مصوبه هیأت وزیران و تقاضای شرکت توزیع نیروی این تغییر ساعات کار در استان اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: این تغییر ساعت کار در ادارات دولتی و بانک‌ها از 19 تیرماه اجرایی و تا 25 تیرماه ادامه دارد.

رشیدیان همچنین به‌منظور افزایش پایداری شبکه برق استان تاکید کرد: مدیران در تمامی این بخش‌ها ضمن رعایت سایر مفاد مندرج در مصوبه هیأت وزیران برای به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری و از مدار خارج نمودن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری و در صورت ضرورت وارد مدار کردن دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز تمهیدات لازم را فراهم و در عین اقدام، نظارت‌های لازم را نیز بر اجرای آن اعمال کنند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تصمیم‌گیری برای بعد از این تاریخ موکول به اعلام شرایط جوی از سوی اداره کل هواشناسی و سایر مباحث مربوطه بوده و در صورت تداوم گرمای هوا و ضرورت ادامه این تغییرات، تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی‌های لازم پیرامون موضوع انجام می‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.