اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1397 / کد مطلب: 12943 / نظرات: 0


52 نفر در انتظار کمک برای آزادی از زندان سبزوار


52 نفر در انتظار کمک برای آزادی از زندان سبزوار  رئیس زندان سبزوار در مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در این شهرستان، اظهار کرد: ۵۲ نفر از زندانیان غیرعمد در انتظار دریافت کمک برای آزادی هستند.

 در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)، كريم اهل بيت عصمت و طهارت(ع) جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد در سبزوار شامگاه هشتم خردادماه برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از مسئولان سبزوار از جمله رئیس دادگستری، فرماندار و امام جمعه شهرستان حضور داشتند، محمد بسکابادی، رئیس زندان سبزوار گفت: در سال گذشته با کمک خیرین شهرستان، گذشت برخی از شاکیان و کمک ۱۴ میلیارد ریالی ستاد دیه استان، ۵۳ نفر از زندانیان غیرعمد سبزوار آزاد شدند.
وی با اشاره به اینکه از بودجه‌های دولتی نمی‌توان برای آزادی زندانیان غیرعمد استفاده کرد، افزود: در حال حاضر ۵۲ نفر برای آزادی به حدود ۴۴ میلیارد ریال به کمک خیرین نیاز دارند.
بسکابادی با اشاره به آیه ۱۲ سوره لقمان که در آن ذکر شده «أَنِ اشْكُرْ لِلَّهِ ۚ وَمَنْ يَشْكُرْ فَإِنَّمَا يَشْكُرُ لِنَفْسِهِ؛ خدا را شکر کن، و هر کس شکر حق گوید به نفع خود اوست»، با تقدیر و تشکر از کمک خیرین، ابراز کرد: در سال قبل ۵۹۰ میلیون ریال توسط خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک شد که امیدواریم امسال نیز مبلغ مورد نیاز برای آزادی این ۵۲ نفر جمع‌آوری شود.
در ادامه این مراسم دختری ۱۰ ساله به همراه خواهر حدودا چهار ساله‌اش با حضور در بالای سن با تقدیر و تشکر از خیرین برای کمک ۳۵ میلیون ریالی جهت آزادی پدرش از زندان، گفت: همیشه دعای قبل از افطارم آزدی پدرم از زندان بود.
در پایان جمعی از خیرین با ارائه کمک‌های خودشان برای آزادی زندانیان غیرعمد قدم برداشته و در این کار نیک شرکت کردند.ایکنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.