اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12931 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


تضعیف عملکرد دولت ضربه به نظام جمهوری اسلامی است


تضعیف عملکرد دولت ضربه به نظام جمهوری اسلامی است  فرماندار ویژه سبزوار گفت: برخی با نادیده گرفتن دستاوردهای برجام و تضعیف عملکرد دولت، به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد می کنند.

احمد برادران روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مسئولان این شهرستان افزود: نقد مغرضانه عملکرد دولت از سوی برخی، دشمن را که در پی مایوس کردن مردم و بزرگنمایی مشکلات کشور است جسورتر می کند.
وی با بیان اینکه عمل به اندیشه های امام خمینی (ره) راه مقابله با توطئه های دشمن است اظهار کرد: در حالی که دشمن از طریق فضای مجازی در پی ایجاد فاصله بین نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است، انتقال اندیشه های امام راحل بهترین راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.
وی گفت: امنیت، اقتدار و پیشرفت های امروز در عرصه های مختلف کشور و همچنین قدرت جبهه مقاومت اسلامی و بیداری ملت های عالم برگرفته از اندیشه های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.
برادران افزود: امام خمینی (ره) با ایمان به خداوند و حمایت ملت، حکومت پهلوی را سرنگون و دست استعمار و بیگانگان را از دخالت در امور کشور قطع کرد.
وی با تاکید بر تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: 13کمیته برای این منظور در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان تشکیل شده است.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.