اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 آذر 1390 / کد مطلب: 1293 / نظرات: 0

پس از 88 بار عمل جراحی/


جوان سبزواری برای تشخیص و درمان قطعی بیماری پایش كمك خواست


جوان سبزواری برای تشخیص و درمان قطعی بیماری پایش كمك خواست  یك جوان 29 ساله سبزواری از مسوولان كشور بویژه وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشكی و جامعه پزشكی ایران برای تشخیص بیماری و درمان قطعی پایش كمك خواست . 
   
 'حسن صالحي'  اظهار داشت: پاي راستم به دليل ايجاد مكرر ضايعات و غده ها ، تاكنون 88 بار مورد عمل جراحي قرار گرفته و پس از هفتاد و پنجمين بار از زير زانو قطع شد.

وي با بيان اينكه اين بيماري از 13 سال قبل آغاز شده، افزود : غده ها و توده هايي به اندازه نخود بر روي پايم ايجاد و بتدريج تبديل به زخم مي شوند.

وي ادامه داشتن ايجاد غده در قسمت زانوي خود را در حال حاضر نگران كننده دانست و افزود: در صورت ادامه اين روند احتمال قطع شدن اين قسمت از پا نيز وجود دارد .

وي با ادعاي اينكه در روزهاي اخير ظرف 10 روز سه بار به اتاق عمل رفته، افزود:آخرين عمل حدود 15 روز قبل روي پاي من انجام شده و هفته آينده هم عمل ديگري در پيش دارم.

اين بيمار با بيان اينكه حدود 10 پزشك تا كنون مرا مورد درمان قرار داده اند خواستار كمك براي درمان قطعي بيماري خود شد.

صالحي به هزينه هاي اعمال جراحي ، مراجعات متعدد به پزشك ، خريد دارو با وجود آزاد بودن قيمت برخي از آنها و رفت و آمد به مشهد و تهران هم براي درمان اشاره كرد.

وي با اينكه بخش زيادي از هزينه هاي اعمال جراحي را كميته امداد حضرت امام خميني (ره) تامين مي كند افزود: اما ساير هزينه ها را خود متحمل مي شوم كه البته خيران هم تا كنون كمك هايي كرده اند.

وي كه مدعي است متاهل ، داراي دو فرزند و شاغل است ، گفت : به دليل استفاده از پاي مصنوعي امكان كار 12 تا 15 ساعتي در پمپ بنزين را به دليل منع پزشك ندارم.

اين شهروند سبزواري از رياست جمهوري و وزارت بهداشت و همچنين خيران براي هزينه هاي درمان خود هم كمك خواست و شغلي در حد توانايي اش را هم يكي از نيازهاي اساسي فعلي خود برشمرد.

متخصص ارتوپدي كه براي مدتي اين بيمار را تحت مداوا داشته نيز گفت: به اعتقاد من در صورت تشكيل تيم پزشكي از متخصصان مختلف از جمله جراح عروق ،  پاتولوژيست و متخصص پوست احتمال تشخيص و درمان قطعي براي اين بيمار وجود دارد.

دكتر 'علي اجودي' افزود: دو يا سه بار اقدام به برداشتن ضايعات از پاي بيمار كرده كه ضايعات جديدي بر روي اندام بيمار ايجاد مي شود.ایرنا

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.