اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 آذر 1390 / کد مطلب: 1292 / نظرات: 0


مصرف گاز پاییز سبزوار تا کنون 70 میلیون متر مکعب بوده است


   سرپرست اداره گاز سبزوار گفت: میزان مصرف گاز در پاییز امسال در سبزوار تاکنون 70 میلیون متر مکعب بوده است.
رضا قانعی با بیان اینکه در6 ماهه سال گذشته میزان مصرف گاز165 میلیون متر مکعب بوده است به سبزوار آنلاین اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سرمای هوا بسیار زود رس بود و پاییز سردی را نسبت به سال گذشته داریم بهر حال میزان مصرفی گاز نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون در سبزوار هیچ گونه مشکلی از نظر قطعی و فشار مصرف گاز  نداشته ایم عنوان کرد: تمام تلاش پرسنل شرکت گاز این است تا آخرین لحظه گاز مشترکین خود را تامین کند و با توجه به اینکه خط 48 اینچ گاز فعال می باشد هیچ گونه مشکلی از لحاظ بهره برداری نخواهیم داشت.
سرپرست اداره گاز سبزوار با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها در کاهش مصرف گاز بی تاثیر نبوده اظهار داشت: امسال سرمای هوا غیرطبیعی است و با توجه به اینکه با مسائلی از جمله افت دما و بارندگی روبرو هستیم همشهریان سبزواری در بحث بهینه مصرف کردن گاز بسیار کوشا هستند.
 وی تصریح کرد: در بازدید هایی که از منازل توسط پرسنل اداره گاز صورت می گیرد این مهم بسیار آشکار است چرا که مردم برای گرم نگه داشتن منازل خود از روکش نایلونی برای در و پنجره ها استفاده می کنند.
قانعی در ادامه صحبت هایش گفت: بدهکاری مشترکین سبزواری در بخش خانگی عملا بدهکاری شرکت گاز است با این حال میزان بدهی مشترکین سبزوار نسبت به شرکت گاز زیاد نیست چرا که مشترکین در پرداخت قبوض خود همکاری بسیار مطلوبی با شرکت گاز دارند.
وی با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای مشترکین گاز از اول بهمن ماه سال 1388 شروع شده اظهار داشت: شرکت گاز تمامی مشترکین خود را در مقابل حوادث ناشی از گاز و انفجار بیمه کرده است به این صورت که هر مشترک با پرداخت 50 تومان در ماه  خود را بیمه شرکت گاز کرده است و در مواقعی که خطری متوجه مشترکین گاز باشد بیمه ایران خسارت وارده را جبران خواهد نمود.
سرپرست اداره گاز سبزواربا بیان اینکه نخستین هدف ما این است که گاز را ایمن به دست مشترکین خود برسانیم افزود: بیشترین دغدغه ما در 6 ماهه فصل سرما رعایت مسائل ایمنی توسط مردم است از مردم می خواهیم که در بحث مسائل ایمنی بسیار دقت کنند و اگر با نشت گاز و دیگر مسائل مربوط به گاز مواجه شدند حتما با تماس با شماره 194 مشکل خود را مطرح تا شاهد حوادث نا مطلوبی نباشیم.
قانعی ابراز امیدواری کردشهروندان سبزواری زمستانی گرم، ایمن  و با کمترین حادثه پیش رو داشته باشند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.