اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12886 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:


خروج آمریکا از برجام مشکلی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند


خروج آمریکا از برجام مشکلی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در روز یکشنبه هفته آینده به این شهرستان، گفت: مردم سبزوار با استقبال پرشور از رئیس‌جمهور، به‌تمامی مردم جهان اعلام می‌کنند که خروج آمریکا از برجام مشکلی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

حسین مقصودی امشب در جمع مردم سبزوار که در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز اگر آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی به آرزوهای دست یابند، خاک‌ریزهای اول یعنی تجزیه عراق، سوریه یمن فتح کنند بنابراین به خاک‌ریز نهایی خود ایران اسلامی می‌رسند.

وی افزود: به برکت ولایت و انسجام مردم  باوجود ناامنی‌های منطقه، ایران اسلامی در بالاترین میزان امنیت قرار دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در روز یک‌شنبه هفته آینده به شهرستان سبزوار، ادامه داد: در این روز مسئولان و مردم خارج از جریان‌های سیاسی و فارغ از تمامی نگاه‌های سیاسی صدای ملت ایران را در روز استقبال از رئیس‌جمهور کشورمان را به گوش دشمنان می‌رسانند.

مقصودی بیان کرد: روز یکشنبه مراسم استقبال از رئیس‌جمهور صدای مردم سبزوار نیست بلکه صدای ملت ایران است که در مقابل یاوه‌گویی‌های ترامپ می‌ایستند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره علاقه‌مند کشتی انقلاب اسلامی هستند و برای آینده کشورمان، خودمان باید تصمیم بگیریم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که دیروز از یاوه‌گویی‌ها و وعده‌های توخالی برجام صحبت می‌کردند، امروز موافقان برجام به این نتیجه رسیده‌اند که برجام غرب و شرق راه به‌جایی نمی‌برد.

مقصودی با بیان اینکه تنها راه نجات ایران اسلامی حمایت قاطع از سیاست‌های مقام معظم رهبری است، افزود: پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی اقتصاد کشور ما را به سمت‌وسوی رونق و کارآفرینی سوق می‌دهد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری طی سال اخیر شعارهای سالانه را برمبنای توجه به اقتصاد مقاومتی قرار داده‌اند تا مشکلات کشور از مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی رفع شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم سبزوار با استقبال پرشور از رئیس‌جمهور، به‌تمامی مردم جهان اعلام می‌کنند که خروج آمریکا از برجام مشکلی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.