اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12885 / نظرات: 0

رئیس دفتر رئیس جمهوری


رئیس جمهوری روزهای یکشنبه و دوشنبه به خراسان رضوی سفر می کند


رئیس جمهوری روزهای یکشنبه و دوشنبه به خراسان رضوی سفر می کند سبزوار پیام - رئیس دفتر رئیس جمهوری سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی را تشریح کرد و گفت: این سفر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده انجام می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود واعظی در این زمینه افزود: سفر رئیس جمهوری با ورود وی به سبزوار آغاز می شود و پس از دیدار با مردم این شهرستان و سخنرانی در جمع آنان، پروژه فولاد جوین را بهره برداری خواهد کرد.
 وی اظهار کرد: همچنین وی سفری به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می کند  و در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور دکتر روحانی بهره برداری می شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری عنوان کرد: در ادامه این سفر رئیس جمهور در مشهد مقدس نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت.
واعظی ادامه داد: جلسه ای هم پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته های گذشته از سوی استاندار و مسئولان استان پیگیری ها و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته؛ برگزار می شود.
 وی اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و  دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: همچنین افتتاح پروژه هایی در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.
واعظی با اشاره به فعالیت های گسترده ای که در این استان در حوزه های مختلف صورت گرفته؛ تاکید کرد: باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با سایر استان ها باشد.
وی خاطر نشان کرد: خراسان رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند که باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود.   
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.