اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12866 / نظرات: 0


مردم با خرید کالای ساخت داخل کشور از کار و کارگران ایرانی حمایت کنند


مردم با خرید کالای ساخت داخل کشور از کار و کارگران ایرانی حمایت کنند امام‌جمعه سبزوار گفت: مردم با خرید کالای ساخت داخل کشور باید از کار و کارگران ایرانی حمایت کنند.
 حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار با اشاره به نام‌گذاری روز ولادت حضرت علی (ع) به‌عنوان روز جوان، اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های ارزشمندی برای هر مملکتی هستند که باید از تفکر و استعدادهای جوانان ایران اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور به‌خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به فرارسیدن نهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز شوراها، افزود: شوراها منتخبان مردم در شهرها و روستاها هستند که باید با همفکری، همدلی و اراده قوی روحیه خدمتگزاری بیشتری در دل‌وجان آن‌ها ایجاد شود.

امام‌جمعه سبزوار بابیان اینکه مکاتب مختلفی شعار حمایت از کار و کارگر را داده‌اند اما آنچه در مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع) در خصوص منزلت کارگران آمده، در هیچ مکتب دیگری نیامده است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین روش‌های توجه به کارگران در دین اسلام زمانی است که حضرت محمد(ص) بر دست کارگر زحمتکش بوسه می‌زد.

مقیسه بیان کرد: در دین اسلام ناب محمدی(ص) عبادت 70 جزء دارد که یکی از مهم‌ترین راه‌های عبادت کسب روزی حلال برای خانواده است.

وی بر لزوم توجه کارفرمایان به کارگران مستضعف و نیازمند تأکید کرد و گفت: دولت نیز به‌عنوان تنها نهاد اجرایی کشور باید تلاش خود را برای خدمت به قشر محروم جامعه انجام دهد.

امام‌جمعه سبزوار افزود: کارگران ایرانی به‌عنوان مهم‌ترین نیروی محرکه کشور باید با فعالیت‌های باکیفیت خود به رونق تولید و چرخه اقتصاد کمک کنند.

مقیسه بیان کرد: مردم با خرید کالای ساخت داخل کشور باید از کار و کارگران ایرانی حمایت کنند.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.