اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12865 / نظرات: 0


پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش داشت


پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش داشت  مدیر فرودگاه سبزوار گفت: سال گذشته 468 پرواز در فرودگاه سبزوار انجام شد که این رقم نسبت به سال قبل از آن 15 درصد افزایش داشت.

علی‌اصغر روشن‌بین، پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت 30 هزار و 745 نفر از خدمات پروازی و مسافری فرودگاه سبزوار بهره‌مند شدند که نسبت به سال 95 حدود 16 درصد افزایش‌ نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 203 هزار و 410 کیلوگرم بار ورودی و خروجی از طریق فرودگاه سبزوار جابه‌جا شد که نسبت به سال 95 رشدی 11 درصدی دارد.
وی ادامه داد: بر مبنای آمار سال قبل در هر پرواز انجام‌شده از فرودگاه سبزوار به‌ طور میانگین 55 مسافر و 459 کیلوگرم بار و مرسوله پستی جابه جا شد که بدین لحاظ این فرودگاه رتبه بالاتری نسبت به فرودگاه‌های برخی از مراکز استان‌ها دارد.
روشن‌بین گفت: اسفند پارسال فرودگاه سبزوار به سبب آزمایش های دوره‌ای شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به ماه قبل از آن با 6 درصد کاهش پرواز و 27 درصد کاهش مسافر روبه رو بود.
فرودگاه سبزوار هم اینک در طول هفته پنج پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران دارد.
این فرودگاه تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت 328 هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی شهر سبزوار قرار دارد. این فرودگاه سال 1383 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد و 700 کیلومتری تهران قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.